Og³oszenie z dnia 2025-07-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00269727/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00277635/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³awa
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b6255d1-db8d-4739-adaf-fc7ab8e66640
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00338959
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00087205/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00269727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 125/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 541781 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie opieki serwisowej stanowi±cej ubezpieczenie Zamawiaj±cego na wypadek wyst±pienia problemów w trakcie eksploatacji rozwi±zania indywidualnego lub jego czê¶ci, polegaj±cej na zapewnieniu gotowo¶ci Wykonawcy do udostêpniania nowych wersji oprogramowania w tym bie¿±cych aktualizacji usprawniaj±cych pracê oraz aktualizacji do aktualnych przepisów prawnych (w ramach niniejszej umowy) u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu dla czê¶ci bia³ej i szarej. Przedmiotem umowy jest tak¿e integracja dotycz±ca wspó³dzia³ania programów oraz bie¿±cej wspó³pracy w celu prawid³owej realizacji us³ug w tym bezpo¶redni kontakt techniczny miêdzy serwisami.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP tj. pracownicy realizuj±cy wskazane czynno¶ci w stosunku bezpo¶rednim winni posiadaæ stosunek pracy potwierdzony umow± o pracê. Natomiast dopuszcza siê, ¿eby Wykonawca w odniesieniu do czynno¶ci programistycznych wymaganych po¶rednio do ¶wiadczenia przedmiotu zamówienia móg³ wykorzystywaæ personel zwi±zany z Wykonawc± innymi stosunkami prawnymi. Osoby te maj± byæ zatrudnione nieprzerwanie przez ca³y okres wykonywania ww. czynno¶ci w ramach us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
Zadanie nr 1 – Integracja z systemem diagnostyki obrazowej (Alteris) – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy; Integracja z systemem laboratoryjnym eLab – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy; Integracja z systemem kolejkowym – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy; Optimed NXT w tym rozliczeñ; Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM); Concierge (e-us³ugi, strona internetowa); Pracownia (zarzadzanie worklist± – RTG, TK, MR); system Optimed Mobile; realizacja us³ug konserwacyjno-serwisowych rozwi±zania indywidualnego – wszystkich jego poszczególnych czê¶ci (obszarów funkcjonalnych) oraz ¶rodowiska serwerowo-bazodanowego wdro¿onego celem u¿ytkowania oprogramowania Optimed NXT (wszystkich posiadanych przez Zamawiaj±cego modu³ów) – Dodatkowy zakres stanowi za³±cznik nr 2 dla zadania nr 1
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 306504 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie opieki serwisowej stanowi±cej ubezpieczenie Zamawiaj±cego na wypadek wyst±pienia problemów w trakcie eksploatacji rozwi±zania indywidualnego lub jego czê¶ci, polegaj±cej na zapewnieniu gotowo¶ci Wykonawcy do udostêpniania nowych wersji oprogramowania w tym bie¿±cych aktualizacji usprawniaj±cych pracê oraz aktualizacji do aktualnych przepisów prawnych (w ramach niniejszej umowy) u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu dla czê¶ci bia³ej i szarej. Przedmiotem umowy jest tak¿e integracja dotycz±ca wspó³dzia³ania programów oraz bie¿±cej wspó³pracy w celu prawid³owej realizacji us³ug w tym bezpo¶redni kontakt techniczny miêdzy serwisami.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP tj. pracownicy realizuj±cy wskazane czynno¶ci w stosunku bezpo¶rednim winni posiadaæ stosunek pracy potwierdzony umow± o pracê. Natomiast dopuszcza siê, ¿eby Wykonawca w odniesieniu do czynno¶ci programistycznych wymaganych po¶rednio do ¶wiadczenia przedmiotu zamówienia móg³ wykorzystywaæ personel zwi±zany z Wykonawc± innymi stosunkami prawnymi. Osoby te maj± byæ zatrudnione nieprzerwanie przez ca³y okres wykonywania ww. czynno¶ci w ramach us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
Zadanie nr 2 – Opieka serwisowa nad systemem do diagnostyki obrazowej PACS Alteris; Integracja z systemem Optimed NXT – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy – Dodatkowy zakres stanowi za³±cznik nr 2 dla zadania nr 2
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie opieki serwisowej stanowi±cej ubezpieczenie Zamawiaj±cego na wypadek wyst±pienia problemów w trakcie eksploatacji rozwi±zania indywidualnego lub jego czê¶ci, polegaj±cej na zapewnieniu gotowo¶ci Wykonawcy do udostêpniania nowych wersji oprogramowania w tym bie¿±cych aktualizacji usprawniaj±cych pracê oraz aktualizacji do aktualnych przepisów prawnych (w ramach niniejszej umowy) u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu dla czê¶ci bia³ej i szarej. Przedmiotem umowy jest tak¿e integracja dotycz±ca wspó³dzia³ania programów oraz bie¿±cej wspó³pracy w celu prawid³owej realizacji us³ug w tym bezpo¶redni kontakt techniczny miêdzy serwisami.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP tj. pracownicy realizuj±cy wskazane czynno¶ci w stosunku bezpo¶rednim winni posiadaæ stosunek pracy potwierdzony umow± o pracê. Natomiast dopuszcza siê, ¿eby Wykonawca w odniesieniu do czynno¶ci programistycznych wymaganych po¶rednio do ¶wiadczenia przedmiotu zamówienia móg³ wykorzystywaæ personel zwi±zany z Wykonawc± innymi stosunkami prawnymi. Osoby te maj± byæ zatrudnione nieprzerwanie przez ca³y okres wykonywania ww. czynno¶ci w ramach us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
Zadanie nr 3 – Opieka serwisowa nad posiadanym systemem kolejkowym; Integracja z systemem Optimed NXT – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy – Podstawowy opis stanowi za³±cznik nr 2 dla zadania nr 3
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie opieki serwisowej stanowi±cej ubezpieczenie Zamawiaj±cego na wypadek wyst±pienia problemów w trakcie eksploatacji rozwi±zania indywidualnego lub jego czê¶ci, polegaj±cej na zapewnieniu gotowo¶ci Wykonawcy do udostêpniania nowych wersji oprogramowania w tym bie¿±cych aktualizacji usprawniaj±cych pracê oraz aktualizacji do aktualnych przepisów prawnych (w ramach niniejszej umowy) u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu dla czê¶ci bia³ej i szarej. Przedmiotem umowy jest tak¿e integracja dotycz±ca wspó³dzia³ania programów oraz bie¿±cej wspó³pracy w celu prawid³owej realizacji us³ug w tym bezpo¶redni kontakt techniczny miêdzy serwisami.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP tj. pracownicy realizuj±cy wskazane czynno¶ci w stosunku bezpo¶rednim winni posiadaæ stosunek pracy potwierdzony umow± o pracê. Natomiast dopuszcza siê, ¿eby Wykonawca w odniesieniu do czynno¶ci programistycznych wymaganych po¶rednio do ¶wiadczenia przedmiotu zamówienia móg³ wykorzystywaæ personel zwi±zany z Wykonawc± innymi stosunkami prawnymi. Osoby te maj± byæ zatrudnione nieprzerwanie przez ca³y okres wykonywania ww. czynno¶ci w ramach us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
Zadanie nr 4 – Opieka serwisowa nad posiadanym systemem laboratoryjnym e-Lab (Pracownie: laboratorium, cytologii, bakteriologii, serologii); Integracja z systemem Optimed NXT – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy – Podstawowy opis stanowi za³±cznik nr 2 dla zadania nr 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15000 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie opieki serwisowej stanowi±cej ubezpieczenie Zamawiaj±cego na wypadek wyst±pienia problemów w trakcie eksploatacji rozwi±zania indywidualnego lub jego czê¶ci, polegaj±cej na zapewnieniu gotowo¶ci Wykonawcy do udostêpniania nowych wersji oprogramowania w tym bie¿±cych aktualizacji usprawniaj±cych pracê oraz aktualizacji do aktualnych przepisów prawnych (w ramach niniejszej umowy) u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu dla czê¶ci bia³ej i szarej. Przedmiotem umowy jest tak¿e integracja dotycz±ca wspó³dzia³ania programów oraz bie¿±cej wspó³pracy w celu prawid³owej realizacji us³ug w tym bezpo¶redni kontakt techniczny miêdzy serwisami.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP tj. pracownicy realizuj±cy wskazane czynno¶ci w stosunku bezpo¶rednim winni posiadaæ stosunek pracy potwierdzony umow± o pracê. Natomiast dopuszcza siê, ¿eby Wykonawca w odniesieniu do czynno¶ci programistycznych wymaganych po¶rednio do ¶wiadczenia przedmiotu zamówienia móg³ wykorzystywaæ personel zwi±zany z Wykonawc± innymi stosunkami prawnymi. Osoby te maj± byæ zatrudnione nieprzerwanie przez ca³y okres wykonywania ww. czynno¶ci w ramach us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
Zadanie nr 5 – Opieka serwisowa nad posiadanym systemem kadrowym, p³acowym magazynowym itp. zgodnym z za³±cznikiem nr 2 dla zadania nr 5 w sk³ad którego wchodzi projekt umowy dla zadania nr 5 wraz z za³±cznikami (przedmiotem umowy).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 148277 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 398520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 398520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770065406
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Paw³a II 39A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 398520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 71992,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 71992,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71992,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTERIS SPÓ£KA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312421111
7.3.3) Ulica: CEGLANA 35
7.3.4) Miejscowo¶æ: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-514
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 71992,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w M³awie informuje, ¿e uniewa¿nia postêpowanie przetargowe na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówieñ Publicznych” (nie z³o¿ono ¿adnej oferty).
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Postêpowanie uniewa¿niono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp gdy¿ zgodnie z informacj± o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê brutto w wysoko¶ci: 20 000,00 z³. W postêpowaniu wp³ynê³a 1 oferta tj. oferta Wykonawcy Eclipse Boluk-Sobolewska Spó³ka komandytowa, ul. prof. M. ¯yczkowskiego 18, 31-864 Kraków z warto¶ci± 36 900,00 z³. brutto. Zamawiaj±cy w chwili obecnej nie mo¿e zwiêkszyæ ¶rodków na sfinansowanie zamówienia do kwoty 36 900,00 z³, dlatego zasadne jest uniewa¿nienie postêpowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 205164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 205164,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-20-93-981
7.3.3) Ulica: Szyperska 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-754
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 205164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z M£AWY
- Remont Dachu M³awskiej Hali Sportowej (strona po³udniowa)
- Utworzenie integracyjnych placów zabaw oraz si³owni zewnêtrznej na terenie Miasta M³awa
- Adaptacja do zmian klimatu wokó³ zbiorników retencyjnych przy ul. Mickiewicza i Alei ¦w. Wojciecha oraz wprowadzenie zielonej infrastruktury przy skrzy¿owaniu Alei ¦w. Wojciecha i ul. Banku Miast
- M³awa dla czystego powietrza 2025
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2361W na odcinku Szumsk -Dzierzgowo
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy drogi ³±cz±cej ul. Dzia³dowsk± z DW 587 w M³awie
wiêcej: przetargi w M³awie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga wykonania aplikacji z podzia³em na pakiety
- Budowa platformy do pozyskiwania danych do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji
- Dostawa sprzêtu IT podnosz±cego poziom cyberbezpieczeñstwa Gminy Cieszków wraz z us³ugami z zakresu cyberbezpieczeñstwa
- DOSTAWA I WDRO¯ENIE INFRASTRUKTURY SPRZÊTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY CIASNA
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdro¿enie aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. Budowa ¶cie¿ki historycznej "Wrzesieñ 1939 r. w Gminie Wyry"
- udostêpnienie us³ug z dedykowanymi interfejsami API wraz z panelem administracyjnym/ platform± do zarz±dzania tymi us³ugami
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.