eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2360752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86ec6af6-e592-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ec6af6-e592-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039938/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na część 1 zamówienia składa się następujący przedmiot rzeczowy:
1) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Sokołowie;
2) Termomodernizacja części budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sokołów.
Ad. 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Sokołowie
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule tradycyjnej „wybuduj”
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Sokołowie w zakresie m.in. docieplenia ścian zewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych. Budynek szkoły znajduje się na działce nr ewid. 111/3, obręb 0067 Sokołów, jedn. ewid. Gostynin-Gmina .

Ad.2. Termomodernizacja części budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sokołów
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule tradycyjnej „wybuduj”
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji części budynku wielorodzinnego w Sokołowie w zakresie min. docieplenia ścian zewnętrznych na poziomie piętra budynku, wymiany stolarki okiennej, docieplenia części dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych. Budynek mieszkalny znajduje się na działce nr ewid. 44/12, obręb 0076 PGR Sokołów, jedn. ewid. Gostynin- Gmina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1367528,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na część 2 zamówienia składa się następujący przedmiot rzeczowy:
1) Budowa świetlicy wiejskiej, boiska sportowego oraz palcu zabaw wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Belno;
2) Przebudowa odcinka drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Belno;
3) Budowa parkingu w miejscowości Sokołów.

Ad.1. Budowa świetlicy wiejskiej, boiska sportowego oraz palcu zabaw wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Belno
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule tradycyjnej „wybuduj”
Przedmiot zamówienia dotyczy działki gminnej o nr ewid. 46/3, obręb 0041 Belno, jedn. ewid. Gostynin-Gmina. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w systemie modułowym. Budynek jednokondygnacyjny niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy ok. 55m2. Wewnątrz budynku zaprojektowano cztery pomieszczenia (sala świetlicy, WC, pomieszczenie porządkowe, aneks kuchenny).

Ad.2. Przebudowa odcinka drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Belno
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule tradycyjnej „wybuduj”
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1412W w miejscowości Belno, gmina Gostynin (działka o nr ewid. 50, obręb 0041 Belno).
Przebudowa drogi będzie wykonana na odcinku 223 mb. Obecnie na działce, w części objętej opracowaniem znajduje się jezdnia o nawierzchni bitumicznej i pobocza żwirowe oraz zjazdy gruntowe jak również zieleń niska i średniowysoka, sieć gminna wodociągowa, sieć energetyczna napowietrzna, ogrodzenie, pozostałości po ganku przy budynku na działce nr ewid. 40.
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu przebudowy dwóch zjazdów gruntowych oraz wykonaniu chodnika w miejscu istniejącego pobocza.

Ad.3. Budowa parkingu w miejscowości Sokołów
Przedmiot rzeczowy do wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacji robót budowlanych dla budowy parkingu na działce nr ewid. 112/1 w obrębie ewid. 0067 Sokołów, gmina Gostynin, powiat gostyniński.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

4.5.5.) Wartość części: 1431933,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na część 3 zamówienia składa się następujący przedmiot rzeczowy:
1) Przebudowa odcinka drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sokołów,
2) Przebudowa odcinka drogi powiatowej w miejscowości Sokołów w zakresie budowy chodnika wraz z kanalizacją deszczową.


Ad.1. Przebudowa odcinka drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sokołów
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule tradycyjnej „wybuduj”
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania przebudowy odcinka drogi gminnej nr 140240W w miejscowości Sokołów, gmina Gostynin (działka o nr ewid. 114, obręb 0067 Sokołów).

Ad.2. Przebudowa odcinka drogi powiatowej w miejscowości Sokołów w zakresie budowy chodnika wraz z kanalizacją deszczową
Przedmiot zamówienia do wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacji robót budowlanych dla przebudowy odcinka drogi powiatowej 1419W w miejscowości Sokołów gmina Gostynin w zakresie budowy chodnika jednostronnego wraz z budową kanalizacji deszczowej z wylotami do rzeki Skrwy Lewej, na działce nr ewid. 26/1, 26/2, 40, 43 obręb ewid. 0076 PGR Sokołów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 1271087,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584895,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143329232

7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143329232

7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143329232

7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.