Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00221243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT dla Gminy Raniżów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RANIŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Raniżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bober@ranizow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT dla Gminy Raniżów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497a57ba-bab7-44df-a6bf-71ea01b86cce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052206/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT dla Gminy Raniżów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4.8. Finansowane z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowy OPZ. Prócz dostaw sprzętu i oprogramowania przedmiot zamówienia obejmuje również usługę wsparcia informatycznego związaną z instalacją i konfiguracją środowiska sieciowego. Wykonanie usługi w ramach zamówienia zagwarantuje kompleksowe i bezpieczne wdrożenie nowoczesnej infrastruktury IT. Zakres prac obejmie dostawę i instalację sprzętu, konfigurację sieci, implementację systemów bezpieczeństwa i SIEM, instalację oprogramowania, testowanie oraz optymalizację systemu. Celem usługi jest zapewnienie stabilnego, bezpiecznego i wydajnego środowiska IT, wspierającego efektywne funkcjonowanie Urzędu Gminy.
Zakres zadania obejmuje, dostawę i wdrożenie m.in.
• Serwera i macierz dyskowej,
• Systemu monitorowania sieci i użytkowników,
• Systemu antywirusowy z konsolą zarządzania,
• Przełączników sieciowe oraz punkty dostępowe WiFi,
• UTM wraz z licencjami i analizą logów,
• System zasilania gwarantowanego UPS
• Usługi konfiguracyjne i wdrożeniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
37453300-1 - Dyski
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domino Data Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170400439
7.3.3) Ulica: Przy Torze 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn. "Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
- Zakup, wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania podnoszącego zabezpieczenia przed atakami cybernetycznymi oraz wykonanie audytów wraz ze szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - cz. 1
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Modernizacja magazynu depozytowego i SSWiN w TS w Koroszczynie" - DPG w Kukurykach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.