Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53822cf7-c01c-48fd-a228-cdfc666129df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Remont budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144800,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 w Siedlcach”. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu sali zabaw nr 1 i sali zabaw nr 4 wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi tj. łazienką i magazynkiem w zakresie:
I. Roboty budowlane w tym m.in. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie posadzki w magazynku i łazience przy sali nr 1, wykonanie nowych ścianek działowych pomiędzy salą nr 1, łazienką i magazynkiem z wymianą stolarki drzwiowej, wykonanie sufitów z płyt g-k na konstrukcji nośnej ze szpachlowaniem, gruntowaniem i malowaniem farbami emulsyjnymi z dostosowaniem do specyfiki pomieszczeń, wykonanie zabudów instalacji z płyt g-k oraz montaż płyt g-k na ścianach sal zabaw wraz z wykończeniem (szpachlowanie, gruntowanie i malowanie), ułożenie glazury, terakoty i wykładziny PCV, montaż ścianek działowych z płyt HPL, wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
II. Roboty sanitarne w tym m.in. roboty demontażowe, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wymiana armatury sanitarnej wraz z osprzętem, wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
III. Roboty elektryczne w tym m.in. roboty demontażowe, przełożenie instalacji, montaż osprzętu (czujek dymowych, lamp ewakuacyjnych i oświetleniowych), pomiary, wywóz i utylizacja odpadów budowlanych.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (rysunki i opis), będącej załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty.Cena najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Ratownictwo Medyczne.
- Przebudowa ulicy Nowowiejskiej w miejscowości Chodów, Gmina Siedlce
- Malowanie ścian korytarza na I i II piętrze Instytutu Nauk Biologicznych w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach.
- Świadczenie usług w zakresie kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne.
- Kompleksowa usługa realizacji gotowego projektu zagospodarowania zieleni na kompleksie wojskowym K-0951 Siedlce
- Świadczenie usług w zakresie: Realizacja praw pacjenta w podmiocie leczniczym
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Oprawy oświetleniowe sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.