eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-09-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TYSZOWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyszowce

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: ( 84 ) 6619 315

1.5.8.) Numer faksu: ( 84 ) 6612 129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00338766

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego do Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy, poczt± elektroniczn± przetargi@tyszowce.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
100. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej RODO, informujê, i¿:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Tyszowce, u. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, adres e-mail: tyszowce@tyszowce.pl, nr tel. 84 661 93 15.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz realizacji przys³uguj±cych Pañstwu praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawê oleju opa³owego do kot³owni olejowych Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023, prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorc± danych mo¿e byæ tak¿e podmiot dostarczaj±cy korespondencjê.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane bêd± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Posiadaj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych ;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pañstwa dotycz±cych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Pañstwo uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pañstwa narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ udzia³u w wy¿ej wymienionym postepowaniu.
9. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.
10. W przypadku, gdy wykonawca przekazuje dane osobowe innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie (na formularzu oferty), ¿e wype³ni³ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego do czasu zakoñczenia postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023”, polegaj±ca na sukcesywnej dostawie oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych w maksymalnej ilo¶ci 60.000 litrów (60 m3) do kot³owni olejowych :
1) kot³ownia olejowa w budynku przy ul. Ko¶cielnej 25, 22-630 Tyszowce (40.000 litrów oleju opa³owego),
2) kot³ownia olejowa w budynku przy ul. Szkolnej 2, 22-630 Tyszowce (20.000 litrów oleju opa³owego).
Minimalna ilo¶æ oleju opa³owego jak± Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê odebraæ w ramach przedmiotu zamówienia wynosi 40.000 litrów.
Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie, w miarê potrzeby Zamawiaj±cego, ka¿dorazowo na podstawie zamówienia czê¶ciowego sk³adanego przez Zamawiaj±cego, okre¶laj±cego ilo¶æ dostawy:
- zamówienia czê¶ciowe bêd± sk³adane przez Zamawiaj±cego telefonicznie lub za po¶rednictwem faksu.
- Wykonawca zapewni transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowany przep³ywomierz,
- olej opa³owy musi byæ dostarczany do kot³owni w dni robocze dla Zamawiaj±cego w godzinach 8.00 - 14.00,
- w przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego wad lub braków oleju opa³owego, Wykonawca w terminie 2 dni od daty zg³oszenia wad lub braków odbierze na w³asny koszt wadliwy olej i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru wadliwego oleju, b±d¼ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe oleju,
- ka¿da dostawa powinna posiadaæ za¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom Polska Norma PN-C-96024:2011,
- rozliczenie ka¿dorazowego tankowania odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego oleju, wed³ug wskazañ przep³ywomierza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium cena – 60%
bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu Oferty. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:

C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtañszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilo¶æ punktów- 60

2. Kryterium „Czas realizacji zamówienia” – 40%
W zakresie kryterium - czas realizacji zamówienia – oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
Wysoko¶æ przyznanych punktów bêdzie zale¿a³a od d³ugo¶ci (ilo¶æ dni) zaproponowanego przez Wykonawcê czasu w którym ka¿dorazowo nastêpowaæ bêdzie realizacja dostaw oleju opa³owego (pojedynczych zamówieñ) licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia na poszczególne dostawy.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±:

T = (Tm : Trb) x 100 pkt x 40%

gdzie: T – punkty dla badanej oferty
Tm – najkrótszy czas realizacji zamówienia (spo¶ród z³o¿onych ofert)
Trb – czas realizacji zamówienia w badanej ofercie.


Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów Po

Po = C + T
gdzie C – punkty dla badanej oferty uzyskane w zakresie kryterium – cena
T – punkty dla badanej oferty uzyskane w zakresie kryterium – czas realizacji
zamówienia.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, a Wykonawca spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu oraz wyka¿e brak podstaw do wykluczenia go z postêpowania.
6. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki udzia³u w postêpowaniu
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z art. 43b ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
-w celu potwierdzenia spe³niania zdolno¶ci zawodowej,
-Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ zgodnie z art.125 ust.1 ustawy, aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 6 ustawy z³o¿one na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Na wezwanie nale¿y z³o¿yæ W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ:
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym na podstawie art.125 ust 1 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ zgodnie z art.125 ust.1 ustawy, aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ., z³o¿one na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Na wezwanie nale¿y z³o¿yæ;
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, nale¿y z³o¿yæ;
- koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi lub dokument potwierdzaj±cy ¿e wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiêbiorstw posiadaj±cych koncesjê w zakresie paliw ciek³ych, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z art. 43b ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y z³o¿yæ:
- wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 -Za³±cznik nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, z zachowaniem postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym;
2) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych, z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej). W przypadku pe³nomocnictwa sporz±dzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego w³asnorêcznym podpisem, przedk³ada siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy, z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku pe³nomocnictwa sporz±dzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego w³asnorêcznym podpisem, przedk³ada siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
5) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa - z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³adane ma podstawie art. 125 ust.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty podmiotowe o których mowa w Rozdz. VII ust. 5 SWZ sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na
pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci i mo¿e byæ dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 455 ustawy PZP.
2. Strony przewiduj± wprowadzenie nastêpuj±cych zmian tre¶ci umowy:
1) urzêdowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie,
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
3) powierzenia Podwykonawcy okre¶lonego zakresu zamówienia lub zmiana zakresu powierzonych obowi±zków, jak równie¿ zmianê Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wybranego Podwykonawcy.
2.1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umownego terminu zakoñczenia wykonania us³ugi w przypadku:
1) zawieszenia dostaw przez Zamawiaj±cego,
2) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz,
3) zlecenia Wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania us³ug maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia,
2.2. Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony maksymalnie o czas opó¼nienia spowodowanego wymienionymi w ust. 2.1 okoliczno¶ciami.
2.3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy musi wyraziæ zgodê.
3. Niewa¿na jest zmiana postanowieñ Umowy oraz wprowadzanie nowych postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy:
- zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci,
- strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych zmianê umowy,
- wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia na formularzu ofertowym dostêpnym w systemie, sekcja og³oszenia i dokumenty postêpowania zamieszczonej w szczegó³ach postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ "Formularz oferty', podaj±c: warto¶æ oferty netto, kwotê podatku VAT oraz warto¶æ oferty brutto.
Rozliczenia miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± dokonywane bêd± w PLN.

2. Cena ofertowa brutto 1m3 lekkiego oleju opa³owego powinna zawieraæ w sobie podatek VAT, mar¿ê, koszt transportu i roz³adunku oraz ewentualne upusty w z³otych PLN (bonifikata) i byæ ustalona w nastêpuj±cy sposób:

cena hurtowa obowi±zuj±ca w dniu 14.09.2022 r. do godz. 15:00 (w odniesieniu do ceny internetowej) 1m3 oleju + %mar¿y - upust + VAT = cena brutto 1 m3 oleju.

UWAGA:
• %mar¿y oraz ewentualne upusty nie mog± ulec zmianie do koñca dostaw,
• ka¿dy sk³adnik ceny ma byæ podany z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku,
• w przypadku gdy Wykonawca sprowadza lekki olej opa³owy od dostawcy którego ceny hurtowe nie s± podawane w internecie ma obowi±zek wykazania jaki procent ceny podawanej przez PKN ORLEN w internecie na dany dzieñ stanowi cena hurtowa Wykonawcy. Procent ten nie mo¿e siê zmieniæ w trakcie trwania dostaw.
3. Ceny okre¶lone w ofercie zostan± ustalone na okres wa¿no¶ci umowy i nie bêd± podlega³y zmianom w okresie realizacji.
4. Wykonawca podaj±c wynagrodzenie nie mo¿e ¿±daæ podwy¿szenia oferowanego wynagrodzenia w przypadku czynno¶ci, których nie uwzglêdni³ w z³o¿onej ofercie a ich wykonanie wynika³o ze specyfiki i zasad wykonywania przedmiotu zamówienia oraz obowi±zuj±cych przepisów prawa.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.