Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323445/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00323571/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niesulów 3
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f61ee39-341f-4002-88af-f988b71cd0901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f61ee39-341f-4002-88af-f988b71cd090
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu. Naprawa obejmuje swoim zakresem dostawę 700 t kruszywa łamanego 0/63 wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie dróg leśnych w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Gidle.
2) Niniejsze zamówienie objęte jest prawem opcji – realizacja napraw i konserwacji dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu w wysokości 50% tj. 350t. w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamówi realizację napraw i konserwacji dróg wymienionych w ust. 1, zaś naprawa i konserwacja dróg z prawa opcji mogą zostać rozpoczęte na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
3) Niniejsze zamówienie objęte jest zamówieniem uzupełniającym – realizacja napraw i konserwacji dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu w wysokości 50% tj. 350t. w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamówi realizację napraw i konserwacji dróg wymienionych w ust. 1, zaś naprawa i konserwacja dróg z zamówienia uzupełniającego mogą zostać rozpoczęte na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
4) Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a. w cenie oferty należy uwzględnić:
- w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
- koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
- obsługę geodezyjną jeśli wymagana,
- gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót
- wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na stwierdzenie istotnej wadypostępowania, polegającej na wyznaczeniu zbyt krótkiego terminu składania ofert – 7 dni, podczas gdy zgodnie z art. 283 ustawy Pzp, minimalny termin składania ofert w trybie podstawowym bez negocjacji dla robót budowlanych wynosi 14 dni, liczonych od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 283, termin ten musi być dostosowany do złożoności zamówienia i nie może być krótszy niż 14 dni, co w niniejszym postępowaniu nie zostało zachowane. W związku z upływem terminu składania ofert, Zamawiający nie miał już możliwości jego przedłużenia, a zaistniała wada stanowi przeszkodę do zawarcia ważnej umowy.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI GIDLE
więcej: przetargi GIDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1344 K relacji Wierzchosławice-Komorów-Rudka w m. Komorów - Etap I
- Budowa węzła przesiadkowego w Żywcu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.