eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleKonserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niesulów 3

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f61ee39-341f-4002-88af-f988b71cd090

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f61ee39-341f-4002-88af-f988b71cd090

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu. Naprawa obejmuje swoim zakresem dostawę 700 t kruszywa łamanego 0/63 wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie dróg leśnych w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Gidle.
2) Niniejsze zamówienie objęte jest prawem opcji – realizacja napraw i konserwacji dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu w wysokości 50% tj. 350t. w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamówi realizację napraw i konserwacji dróg wymienionych w ust. 1, zaś naprawa i konserwacja dróg z prawa opcji mogą zostać rozpoczęte na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
3) Niniejsze zamówienie objęte jest zamówieniem uzupełniającym – realizacja napraw i konserwacji dróg leśnych i dojazdów pożarowych aby nie ulegały dalszej degradacji i niszczeniu w wysokości 50% tj. 350t. w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamówi realizację napraw i konserwacji dróg wymienionych w ust. 1, zaś naprawa i konserwacja dróg z zamówienia uzupełniającego mogą zostać rozpoczęte na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
4) Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a. w cenie oferty należy uwzględnić:
- w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
- koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
- obsługę geodezyjną jeśli wymagana,
- gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót
- wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na stwierdzenie istotnej wady
postępowania, polegającej na wyznaczeniu zbyt krótkiego terminu składania ofert – 7 dni, podczas gdy zgodnie z art. 283 ustawy Pzp, minimalny termin składania ofert w trybie podstawowym bez negocjacji dla robót budowlanych wynosi 14 dni, liczonych od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 283, termin ten musi być dostosowany do złożoności zamówienia i nie może być krótszy niż 14 dni, co w niniejszym postępowaniu nie zostało zachowane. W związku z upływem terminu składania ofert, Zamawiający nie miał już możliwości jego przedłużenia, a zaistniała wada stanowi przeszkodę do zawarcia ważnej umowy.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione przed otwarciem ofert, a oferty złożone przez wykonawców nie zostały otwarte. W związku z powyższym, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, nie sporządzono informacji z otwarcia ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.