eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-357a428b-3585-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi usuwania azbestu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.15.2021.SLR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 804000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów zawierających azbest, tj. odpadów o kodach 17 06 01* (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest) powstałych m.in. przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych, elementów budowlanych, ścianek działowych (np. w piwnicach) lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych w tym użyteczności publicznej oraz garaży, likwidacji „dzikich” wysypisk śmieci zawierających azbest na terenie powiatu gnieźnieńskiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie prac związanych z usuwaniem
i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenach nieruchomości w gminach powiatu gnieźnieńskiego, obejmujących:
a) demontaż, wraz z zapakowaniem, transport i przekazanie na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, odebranych od ich posiadaczy, w szacunkowej ilości 210 000 kg;
b) zapakowanie, transport i przekazanie na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych wyrobów zawierających azbest, odebranych od ich posiadaczy, w szacunkowej ilości
1 240 000 kg.
3. Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które są rozdrobnione.
4. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składają się:
1) rozbiórka (demontaż) elementów budynku zawierających azbest,
2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu,
3) uporządkowanie wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska,
4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 756),w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450),
5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami ustawy
o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2021 r. poz. 779) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych,
6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, o której mowa w art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
7) każdorazowe zważenie wyrobów zawierających azbest u poszczególnych wnioskodawców oraz ich odbiór w godzinach pracy urzędu właściwego ze względu na położenie nieruchomości.
5. Likwidacja wyrobów zawierających azbest dotyczy nieruchomości leżących na terenie Miasta Gniezna oraz dziewięciu gmin powiatu gnieźnieńskiego: Witkowo, Kłecko, Trzemeszno, Czerniejewo, gmina Gniezno, Kiszkowo, Łubowo, Mieleszyn, Niechanowo.
6. Przedmiot zamówienia finansowany będzie przez Powiat Gnieźnieński i ze środków gmin powiatu gnieźnieńskiego oraz dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy udziale Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
7. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminów płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
a) spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest
(Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U.
z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki
i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
b) dysponował co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do załadunku
i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.);
c) do wykonywania zadania zastosował wagę przewoźną o udźwigu co najmniej 1 Mg, posiadającą ważną legalizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2166) oraz stosownymi aktami wykonawczymi;
d) na etapie realizacji zamówienia wykorzystywał środki transportu o klasie emisji spalin EURO nie gorszej niż zadeklarowana w ofercie;
e) posiadał obowiązującą umowę zawartą ze składowiskiem posiadającym odpowiednie zezwolenie / pozwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (kod odpadu 17 06 01* i 17 06 05*), gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia lub legitymował się zezwoleniem /pozwoleniem na prowadzenie takiego składowiska.

9. Wykonawca musi ubezpieczyć prowadzoną działalność związaną z przedmiotem zamówienia, w zakresie odpowiedzialności cywilnej obejmującej ryzyka wynikające z umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia, w całym okresie wykonywania usługi, tj. od momentu rozpoczęcia realizacji usługi do jej zakończenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do okazania dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wyżej wskazaną sumę ubezpieczenia.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo zgłosić rozpoczęcie (wraz z planowanym terminem zakończenia) prac do odpowiednich organów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac.
11. Wykonawca zobowiązany będzie również do wykazania liczby ton zdemontowanych/odebranych wyrobów zawierających azbest poprzez przedkładanie Zamawiającemu protokołów końcowego odbioru z każdej nieruchomości wyrobów zawierających azbest. Przedmiotowy protokół dotyczy zakończonych prac na danej nieruchomości.
12. Maksymalny termin dostarczenia protokołu końcowego odbioru to 60 dni kalendarzowych od dnia zakończenia prac na danej nieruchomości. Ewentualny krótszy termin można wskazać w pkt 3 formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ. Termin ten stanowi kryterium oceny ofert (szczegółowe informacje zostały zawarte w części XVIII SWZ).
13. Całkowita ilość odpadów określona umową jest orientacyjna. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ta może ulec zmianie (w granicach środków przeznaczonych na ten cel) w zależności od ilości złożonych wniosków i ich treści. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji wartości zamówienia - ponieważ przedmiot zamówienia realizowany będzie według ilości wniosków wpływających od osób zainteresowanych, przekazanych przez poszczególne gminy Zamawiającemu.
Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się w części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Pol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792289775

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 9

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.