Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303825/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00314676/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00327411/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00329591/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 kursów umożliwiających zdobycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKA MEDYCZNA SZKOŁA POLICEALNA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192081050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Gen. Józefa Hallera 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92933d9e-20b0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 kursów umożliwiających zdobycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych uczestników projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92933d9e-20b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00286548/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.292.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie 4 kursów umożliwiających zdobycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych uczestników projektu w ramach projektu w ramach Działania 14.01 Integracja imigrantów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do::
a) zapewnienie materiałów dydaktycznych, pakietów dla uczestników, poczęstunku w trakcie trwania kursów,
b) udokumentowanie przeprowadzenia kursu w postaci papierowej:
list obecności (oryginał),
certyfikatów potwierdzających ukończenie kursów (zawierających m.in. informacje o ilości godzin i poziomie zaawansowania kursu – kserokopie potwierdzone za zgodność z wydanym oryginałem), w wersji polskiej i ukraińskiej,
dokumentów potwierdzających odbiór – pakietów dla uczestników (oryginał),
zdjęć – minimum 8 (forma papierowa) z każdego kursu, maksimum 10 (może być więcej) – w wersji papierowej i na CD.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) przekazania Zamawiającemu wpiętą w segregator, skoroszyt kompletną i uporządkowaną dokumentację, tj.:
dokumenty, o których mowa w pkt. 2. p. pkt. b)
kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów,
b) przekazania dokumentacji kursu Zamawiającemu po odbytym kursie w formie papierowej,
c) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyżej wyżej wymienioną dokumentację niezwłocznie po ostatnich zajęciach w ramach kursu jednak nie później niż do 5 dni od daty zakończenia ostatnich zajęć,
4. Terminy, programy, kadra, harmonogramy kursów:
a) kursy będą przeprowadzone w okresie od podpisania umowy do 10.10.2023 r. Każdy
z kursów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do niedzieli przy wcześniejszym ustaleniu terminów kursów z Zamawiającym,
b) godzina dydaktyczna trwania zajęć w ramach kursu to 45 minut,
c) przy podpisaniu umowy Wykonawca dołączy szczegółowe harmonogramy realizacji kursów, które będą podlegały akceptacji Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji Zamawiający jest uprawniony do jednostronnego ustalenia harmonogramu (załącznik nr 1 do Umowy),
d) zmiany w harmonogramie realizacji kursów wymagać będą akceptacji ze strony Zamawiającego,
e) przy podpisaniu umowy Wykonawca dołączy szczegółowe programy kursów zgodnie
z wytycznymi Zamawiającego ( załącznik nr 3 do Umowy),
f) realizacja kursów nastąpi po akceptacji programów kursów przez Zamawiającego.
5. Kadra szkoleniowa/dydaktyczna.
Wykonawca zapewni nauczycieli, specjalistów, ekspertów, spełniających wymagania tj. osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie w przeprowadzaniu kursów o tematyce objętej przedmiotem zamówienia.
6. Miejsce przeprowadzenia zamówienia.
Zamawiający zapewni w uzgodnieniu z Wykonawcą w budynku PMSP w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 17:
a) odpowiednie wyposażenie techniczne: projektor multimedialny, projektor multimedialny i nagłośnienie, monitor/ekran o rozmiarze zapewniającym czytelność prezentowanych materiałów dla wszystkich uczestników,
b) warunki odpowiadające przepisom z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
c) dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali oraz zapewnienia oświetlenia sztucznego;
d) pełne zaplecze sanitarne w pobliżu sali wykładowej, dostosowane do liczby uczestników, bezpłatna szatnia dla uczestników.
7. Wizualizacja:
a) Wykonawca jest obowiązany umieścić na wszystkich dokumentach (np. materiałach szkoleniowych, listach obecności, certyfikatach itp.) stosowanych podczas realizacji szkoleń oznakowania zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”, stanowiącymi załącznik nr 11 do „Zasad wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” – dokumenty dostępne na stronie internetowej www.rpo.pomorskie.eu w zakładce „Zapoznaj się z prawem i dokumentami”.
b) sale, w których odbędą się zajęcia teoretyczne w ramach poszczególnych kursów powinny być oznakowane wg. wytycznych w pkt. 7 p. pkt. a.
8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;Wada ta wyraża się tym, iż Zamawiający podczas zmiany SWZ dokonanej w dniu 19.07.2023 r., nie zmienił odpowiednio zapisów pkt. XXI.3 SWZ w zakresie usunięcia żądania wykazania się spełnieniem warunku skierowania do realizacji zamówienia osoby prowadzącą kurs języka polskiego doskonalący, posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadającą minimum 2 lata doświadczenia w realizowaniu usługi z zakresu Kursu języka polskiego doskonalący oraz pkt. XVII SWZ w kryterium doświadczenie poprzez odwodnią zmianę oceny tego kryterium wyrażającą się przede wszystkim usunięciem z jej oceny Kursu języka polskiego doskonalący. Powyższe wady są istotne albowiem odnoszą się do warunków udziału w postępowaniu i kryterium oceny ofert w zakresie zakresu przedmiotu zamówienia z którego Zmawiający zrezygnował zmianą z dnia 19.07.2023 r. Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Tak określone warunki bezwzględnie naruszają ten przepis.
Wada ta ujawniła się przy ocenie złożonych ofert i tym samym nie jest już możliwa do uśnięcia.
Tym samym okoliczności wykaszane powyżej bezwzględnie przemawiają za zajściem potrzeby unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów elektroporacji serca wraz z dzierżawą generatora dla UCK
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawców do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla słuchaczy studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- "Wyłonienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów w projekcie "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla członków Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy.
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Przeprowadzenie pięciu warsztatów z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym dla nauczycieli szkół gastronomicznych wraz z opracowaniem przykładowego scenariusza lekcji
- KOMPLEKSOWA REALIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ PROJEKTU "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.