Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00393849/01 - Wynik z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na „Hol Księżycowy” w projekcie “Pierwszy krok w Kosmos”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika
1.2.) Oddział zamawiającego: Planetarium Śląskie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195854
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Planetarium 4
1.4.2.) Miejscowość: Chorzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 745 00 55
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@planetarium.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.planetarium.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338539
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00331662
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W celu prawidłowego przygotowania oferty i zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą oraz warunkami realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby złożenie oferty było poprzedzone odbyciem wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2. ustawy Pzp i sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu.
Zamawiający wyznacza następujący termin wizji lokalnej:
24.05.2024 r. godz. 12:00;
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej proszeni są o dokonanie zgłoszenia za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia terminu spotkania.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej zobowiązani są stawić się w wyznaczonym dniu i godzinie w siedzibie zamawiającego.
Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówienia ma charakter obligatoryjny, a zaniechanie w tym zakresie ze strony Wykonawcy skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktu w sprawie wizji lokalnej są osoby wymienione w pkt. 2.2.1 SWZ.
Po zmianie:
W celu prawidłowego przygotowania oferty i zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą oraz warunkami realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby złożenie oferty było poprzedzone odbyciem wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2. ustawy Pzp i sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu.
Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnej:
24.05.2024 r. godz. 12:00;
29.05.2024 r. godz. 12:00
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej proszeni są o dokonanie zgłoszenia za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia terminu spotkania.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej zobowiązani są stawić się w wyznaczonym dniu i godzinie w siedzibie zamawiającego.
Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówienia ma charakter obligatoryjny, a zaniechanie w tym zakresie ze strony Wykonawcy skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktu w sprawie wizji lokalnej są osoby wymienione w pkt. 2.2.1 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.
- posiadają zdolności techniczne i zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto za każdą usługę. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie, aranżację, dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do budowy interaktywnego stanowiska edukacyjnego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań multimedialnych.
- dysponuje osobami o poniżej wskazanym doświadczeniu i kwalifikacjach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. multimedialnych, która:
- posiada certyfikat stowarzyszenia branżowego AVIXA (Audiovisual Integrated Experience Association) CTS-I lub równoważny, potwierdzający wiedzę i doświadczenie w instalacji i utrzymaniu systemów AV (umiejętności związane z przestrzeganiem specyfikacji, schematów, kodów i protokołów bezpieczeństwa);
- posiada doświadczenie polegające na montażu, uruchomieniu i konfiguracji systemów multimedialnych na co najmniej dwóch wystawach stałych;
b) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. systemów audio video, która:
- posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera systemów AV,
- brała udział w realizacji co najmniej jednej wystawy stałej zakończonej wdrożeniem stanowisk interaktywnych wykorzystujących technologie multimedialne, o wartości co najmniej 200 000,00 brutto. Przez technologie multimedialne Zamawiający rozumie urządzenia, które wyświetlają obraz na ekranie, monitorze, projektorze etc. na dostarczonym sygnale video.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.
- posiadają zdolności techniczne i zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto za każdą usługę. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie, aranżację, dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do budowy interaktywnego stanowiska edukacyjnego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań multimedialnych.
- dysponuje osobami o poniżej wskazanym doświadczeniu i kwalifikacjach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. multimedialnych, która:
- posiada wiedzę i doświadczenie w instalacji i utrzymaniu systemów AV polegające na montażu, uruchomieniu i konfiguracji systemów multimedialnych na co najmniej dwóch wystawach stałych;
b) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. systemów audio video, która:
- posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera systemów AV,
- brała udział w realizacji co najmniej jednej wystawy stałej zakończonej wdrożeniem stanowisk interaktywnych wykorzystujących technologie multimedialne, o wartości co najmniej 200 000,00 brutto. Przez technologie multimedialne Zamawiający rozumie urządzenia, które wyświetlają obraz na ekranie, monitorze, projektorze etc. na dostarczonym sygnale video.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-29 11:00
Po zmianie:
2024-06-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-29 11:10
Po zmianie:
2024-06-05 11:10
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Całodobowa, stała fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Wykonanie robót budowlanych - elektrycznych - paczka nr 2
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, do oddziałów mieszczących się przy ul. Farnej 5, w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup wraz z montażem zewnętrznego ekranu LED na budynku Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 113.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu Politechniczna Sieć VIA CARPATIA, numer umowy MEiN/2022/DPI/2577 z dnia 27.10.2022 r. ZK-DZP.262.69.2025
- Dostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. "Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej" do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku
- AN/ZP/84/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.