Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310818/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa amfiteatru w Parku Miejskim w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa amfiteatru w Parku Miejskim w Nisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193a438d-1eeb-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025005/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Rozbudowa istniejącego amfiteatru Parku Miejskim w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że zadanie pn: Rozbudowa amfiteatru w Parku Miejskim w Nisku jest współfinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzące z Funduszu Promocji Kultury. Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Rozbudowa amfiteatru w Parku Miejskim w Nisku” Zakres robót obejmuje:
Zadanie 1:
1) Wykonanie kulis bocznych amfiteatru (prawa i lewa) – ściany betonowe o grubości 25 cm, wykończone kamieniem dekoracyjnym zewnętrznym identycznym z kamieniem na ścianie głównej amfiteatru.
2) Wykonanie ławek widowni – podstawy ławek z betonu architektonicznego w kształcie łuku, siedziska z deseczek polimerowych.
3) Wykonanie powierzchni utwardzonych – pod widownią, przed sceną oraz niezbędne dojazdy i dojścia.
4) Wykonanie trawników.
5) Wyposażenie – kulisy sceniczne składane.
Zadanie 2:
1) Roboty elektryczne: instalacja zasilania oraz kanalizacja teletechniczna przy amfiteatrze w Parku miejskim w Nisku.
2) Demontaż i ponowny montaż płyt granitowych na cokole (odpadajacych) oraz uzupełnienie brakujących.
3) Wymiana zniszczonych płytek (33x33) na posadzce sceny.
4) Wymiana zniszczonych płyt granitowych na scenie i podjazdach.
5) Poprawa cokolików przy słupach.
6) Malowanie konstrukcji stalowej dachu i słupów żelbetowych.
7) Pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej z czyszczeniem i gruntowaniem.
8) Poprawienie utwardzenia kostką (zapadnięta kostka z tyłu budynku).
9) Czyszczenie/mycie okładziny z kamienia na ścianie i oczyszczenie rynny dachowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 10 do SWZ tj. dokumentacja projektowa, wykonawcza, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. uzgodnienia branżowe i warunki.
3. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.
b) Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ.
4. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z NISKA
- Winda osobowa 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem
- Remonty dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.