Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00240372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00250165/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00269517/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00291862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie wraz z obsługą kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 000 000 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DROGI POWIATOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341437201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44 lokal 117
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spolkadp@gmail.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24abd574-feda-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przebudowa dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie wraz z obsługą kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 000 000 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24abd574-feda-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00238058/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie wraz z obsługą kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 000 000 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 412037,57
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wraz z obsługą kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie następujących inwestycji:
1) Remont drogi powiatowej Nr 1726C Niedźwiedź-Tokary, odcinek Niedźwiedź - Kurkocin od km 0+000 do km 3+215 – całkowity koszt inwestycji 1 603 863,81 zł brutto; kwota kredytu na sfinansowanie inwestycji – 600 000 zł, termin realizacji zamówienia – 31.10.2023 r.;
2) Rozbudowa drogi powiatowej nr 1729C Wielkie Pułkowo – Łobdowo od km 1+695 do km 4+440 – całkowity koszt inwestycji 4 710 598,94 zł brutto; kwota kredytu na sfinansowanie inwestycji 1 400 000 zł; termin realizacji zamówienia – 14.10.2023 r.
2. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 5 lat
3. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie poręczenie Powiatu Wąbrzeskiego.
4. Spłata kredytu kwartalna - pierwsza rata - IV kwartał 2023, ostatnia rata - III kwartał 2028
5. Zamawiający nie ustala karencji w spłacie kredytu.
6. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach.
W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od niespłaconej kwoty.
Zamawiający zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422358,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422358,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422358,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VeloBank S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523075467
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422358,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynkach Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie na okres 3 lat (2)
- Zapewnienie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego - część II
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego - część I
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 1.885.833,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- "Udzielenie kredytu długot. w wys. 909 112,00 zł dla Gm. Jasło z przezn. na finan. wkładu własnego do zad. inwest. "Przebudowa drogi wew. nr 362, 369/5, 369/8, 1403/1, 1403/8 w m. Niegłowice"
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 396 000,00 zł dla Gminy Jasło z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych rat kredytów i pożyczek"
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2023
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.