eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚcinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adbc6ebe-eda8-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT GŁUBCZYCE - zgodnie z warunkami SWZ.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.

2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 1 (OT Głubczyce) obejmuje:
DW 417:
Km 16+400 – 18+400
2000 mb * 1,2m *2 strony = 4800 m2
Km 25+100 – 25+800
700 mb * 1,2m * 2 strony = 1680 m2

DW 416
41+300 - 41+550 = 250 x 2 = 500 500 m2 (szer. 1,0)
44+600 - 46+000 = 1400 x 2 = 2800 4 200 m2 (szer. 1,5)
46+600 - 47+200 = 600 x 2 = 1200 1 800 m2 (szer. 1,5)

423 Rozwadza km 38+250 – 50 mb strona lewa szerokość pobocza 2,5 m; 50 x 2,5 = 125 m2
415 Rogów Opolski km 6+350 – 400 mb dwustronnie szerokość pobocza 1,5 m; 400 x 1,5 x 2 = 1 200 m2
414 okolice Chrzelic km 34+000 – 35+700 = 1700 x 1,5 x 2 = 5 100 m2
Łącznie : 19 405 m2


Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 73544,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT GRODKÓW- zgodnie z warunkami SWZ.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.

2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 2 (OT Grodków) obejmuje:
DW 429 odc. Ochodze – Prószków dł. odc. 1330mb szerokość str. prawa 1,0 m2 str. lewa 2,0m powierzchnia 3990 m2,
DW 462 odc. Olszanka – Krzyżowice ,str. lewa 2000 m2, str. prawa 2000 m2,
DW 459 odc. Narok – Niewodniki, str. lewa 1000 m2, str. prawa 1000 m2,
DW 459 odc. Niewodniki – Żelazna, str. lewa 1000 m2, Str. prawa 1000 m2,
DW 407odc. Włodary – Rynarcice, str. lewa i prawa 5208 m2,
DW 407 odc. Rynarcice – Kuropas str. lewa i prawa 2706 m2
Łącznie: 19 904 m2


Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 75436,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT OLESNO- zgodnie z warunkami SWZ.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.

2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 3 (OT Olesno) obejmuje:
DW 487 Boroszów – Olesno
32+000 – 32+500 str. p i l 500 mb x 2 = 1000mb x 2,0 m szerokości = 2000 m2
DW 487 m. Skrońsko
25++300 – 27+300 str. p i l 2000 mb x 2 = 4000mb x 2,0 m szerokości = 8000 m2
DW 487 Gorzów Śląski - Skrońsko
21+900 – 23+300 str. L i p 1400 mb x 2 = 2800mb x 1,5 m szerokości = 4200 m2
DW 409 Kalinów – Kalinowice
34+900 – 35+750 str. Lewa 850mb x 1,50m = 1275,0m2
34+550 – 35+750 str. Prawa 1200mb x 1,50m = 1800,0m2
DW 409 Ligota Dolna - Dąbrówka
28+350 – 29+600 str. Lewa i Prawa 1100mb x 2 x 1,50m = 3300,0m2
Łącznie : 20 575 m2

Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 77979,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51555,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167077,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51555,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Damian Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211001241

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59

7.3.4) Miejscowość: Bożacin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51555,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52880,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95479,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52880,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Damian Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211001241

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59

7.3.4) Miejscowość: Bożacin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52880,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54663,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177150,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54663,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Damian Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211001241

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59

7.3.4) Miejscowość: Bożacin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54663,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy wynosi 60 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem terminu wskazanego przez wykonawcę, który zobowiązał się do skrócenia terminu realizacji usługi na zadanie nr 1, 2 i 3 o 7 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.