eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobżenica › Modernizacja budynku OSP w miejscowości Łobżenica



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku OSP w miejscowości Łobżenica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672868100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku OSP w miejscowości Łobżenica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6169a6d-10dc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052906/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku OSP w miejscowości Łobżenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZI-ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana będzie na działce nr 395/1 zlokalizowanej przy ul. Złotowskiej 23 w miejscowości Łobżenica. Roboty budowlane polegają na przebudowie i rozbudowie budynku OSP poprzez rozbiórkę części murowanej do istniejącego garażu z płyt warstwowych i wybudowanie obiektu na nowoprojektowanych fundamentach wraz z kompleksowym wyposażeniem.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja budynku OSP w miejscowości Łobżenica”. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 395/1 zlokalizowanej przy ul. Złotowskiej 23 w miejscowości Łobżenica. Roboty budowlane polegają na przebudowie i rozbudowie budynku OSP poprzez rozbiórkę części murowanej do istniejącego garażu z płyt warstwowych i wybudowanie obiektu na nowoprojektowanych fundamentach wraz z kompleksowym wyposażeniem. Realizacja inwestycji dotycząca kompleksowej modernizacji budynku w celu zapewniania jego prawidłowego funkcjonowania, bez ryzyka jego dalszej degradacji. Zrealizowanie zadania ponadto pozwoli zachować kilkunastoletnią tradycję pożarniczą gminy.

Zakres robót obejmuje:
1) rozbiórka części istniejącego budynku,
2) wytyczenie obiektu budowlanego przez uprawnionego geodetę zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym,
3) wykonanie wykopów pod fundamenty,
4) wykonanie ław i słupów fundamentowych,
5) wykonanie trzpieni żelbetowych,
6) wykonanie ścian budynku zewnętrznych i wewnętrznych,
7) wykonanie wieńców, nadproży żelbetowych,
8) wykonanie schodów żelbetowych,
9) wykonanie stropu,
10) wykonanie słupów i trzpieni żelbetowych,
11) wykonanie stropodachu,
12) montaż konstrukcji dachu,
13) montaż pokrycia dachowego,
14) połączenie z istniejącą częścią garażową z płyt warstwowych,
15) prace elewacyjne,
16) wykonanie podłoży pod posadzki i wykonanie posadzek wraz z dylatacjami,
17) wykonanie okładzin ściennych i malowanie ścian,
18) wykonanie okładzin posadzek wraz z elementami wykończeniowymi,
19) malowanie poziome posadzki garażowej w celu wydzielenia stanowisk pojazdów i ciągów komunikacyjnych,
20) montaż stolarki drzwiowej i okiennej,
21) rozbiórka istniejącej płyty betonowej zlokalizowanej zinwentaryzowanej na mapie przy budynku i wykonanie z nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wymiarach płyty (podbudowa analogiczna jak dla nawierzchni chodnika)
22) prace instalacyjne sanitarne,
23) wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. wraz z montażem pompy ciepła z drobnymi urządzeniami dodatkowymi,
24) wykonanie kanalizacji sanitarnej,
25) wykonanie wentylacji mechanicznej/hybrydowej,
26) przebudowa istniejącego hydrantu zewnętrznego,
27) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,
28) prace instalacyjne elektryczne,
29) wykonanie instalacji zasilania budynku,
30) wykonanie instalacji zasilania obwodów gniazd,
31) wykonanie instalacji zasilania obwodów oświetlenia,
32) wykonanie oświetlenia zewnętrznego z funkcją załączania za pomocą automatyki zmierzchowej i ręcznej,
33) wykonanie instalacji i montaż napisu ledowego wraz z symbolem Związku OSP,
34) wykonanie instalacji zasilania obwodów urządzeń sanitarnych,
35) wykonanie instalacji teletechnicznej m.in. instalacji alarmowej wraz z montażem urządzeń, systemu powiadomień alarmowych, instalacji monitoringu, instalacji zasilania 230V do samochodów gaśniczych oraz sprężonego powietrza,
36) wyposażenie pomieszczenia dyżurki w system powiadamiania DSP radiostację wraz z wykonaniem instalacji,
37) wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
38) montaż masztu wraz z doprowadzeniem instalacji do anteny radiowej oraz selektywnego powiadamiania,
39) montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z załatwieniem wszelkich formalności (przygotowanie i złożenie stosownych wniosków do gestora sieci w imieniu Zamawiającego),
40) prace wykończeniowe i porządkowe,
41) wyposażenie obiektu w niezbędne urządzenia, armaturę, meble, drobne elementy związane z użytkowaniem obiektu,
42) wykonanie obudowy urządzeń c.o. i c.u.w. wraz z szafą pod sam sufit na całej długości ściany (regały, na klucz) – do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji,
43) montaż rolet wewnętrznych w pomieszczeniu dyspozytorni i sali,
44) oznakowanie pomieszczeń poprzez montaż tabliczek informacyjnych,
45) rozbiórka istniejącego ogrodzenia i montaż nowego,
46) budowa nawierzchni chodnika przy budynku,
47) wykonanie opaski wokół budynku,
48) utwardzenie terenu kruszywem na gruncie rodzimym wraz z wyprofilowaniem i wywozem nadmiaru ziemi,
49) odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
50) wykonanie oznakowania poziomego miejsca dla niepełnosprawnych,
51) wykonanie oznakowania pionowego miejsca dla niepełnosprawnych,
52) humusowanie, plantowanie i siew traw wraz z pielęgnacją,
53) przycięcie istniejących drzew do maksymalnej wysokości 1/3 korony z uwagi na wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
54) roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego zakończenia zadania,
55) dostarczenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
56) właściwe skompletowanie dokumentów i złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu nadzoru budowlanego wraz z uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3064514,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3446672,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3064514,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany "MARK" Mariusz Kądziłoka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642268920

7.3.3) Ulica: Słowackiego

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3064514,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.