Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00288446/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00299015/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00304990/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00309991/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00316164/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
- 2021/BZP 00320057/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00327781/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ea8f53-50e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005218/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288446/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159547,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 77205,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5619,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Noże jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52300,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór błękitny4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3094,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Strzałki do osuszania pola operacyjnego z gąbki piankowej PVA4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 977,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierścień napinający torebkę soczewki4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 610,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierścień MALYUGINA4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2290,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Igły do tonometru IC1004.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4026,75 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Injektor z cartridżem do soczewki Aspira4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13422,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2026r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób, mienia i imprez dla Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 3 Części.
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Pojazd UTV z modułem gaśniczym, przyczepką do pojazdu UTV oraz przyczepą transportową
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Dziecięcego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Poddziałem Urazowo - Ortopedycznym dla dzieci SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Wewnętrznego SP ZOZ w Gostyniu
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.
- Sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego 3
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (igły do blokad, filtry mechaniczne, elektrostatyczne, dren jednodzienny, zestaw serwet do cystoskopu, matryca, itp...) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





