eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyrzyskSukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bbf070c-df32-4efc-b006-6da745b39ba5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122665/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/382-04/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78070,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieluchomajtki dla dorosłych r. M, 30
Pieluchomajtki dla dorosłych L, 30
Pieluchomajtki dla dorosłych XL 30
Pianka myjąco-pielęgnująca do codziennego oczyszczania i pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień (500ml) 1
Podkłady higieniczne – wyrób chłonny jednorazowego użytku 60x90 cm 30
Pieluchomajtki dla dorosłych zakładane jak bielizna, rozmiar M 30
Pieluchomajtki dla dorosłych zakładane jak bielizna, rozmiar L 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 52989,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, kolor biały, mankiet rolowany, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową teksturą na końcach palców, powierzchnia wewnętrzna pokryta polimerem, długość rękawicy minimum 240 mm, grubość na palcu 0,08 mm, na dłoni 0,05 mm, mankiet 0,04 mm, rękawice belateksowe, posiadające AQL 1.0, posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, dopuszczone do kontaktu z żywnością, spełniające standardy: EN455 1-4, ISO11193-1, ASTM D6319, EN420, EN374 1-3, ISO16604, ASTM F1671, ASTM D6978, (parametry fizyczne: siła przy zerwaniu ≥ 6 N w czasie okresu trwałości; wydłużenie przy zerwaniu ≥ 500 % przed starzeniem ≥ 400% po starzeniu; wytrzymałość na rozciąganie ≥ 14 MPa przed / po starzeniu); rękawice wolne od akceleratorów chemicznych: tiuramów, oznakowanie fabryczne poziom AQL, oznakowane datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii. Rozmiar L./ M/XL/XS/XL

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15689,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska tlenowa z rurką/drenem dla dorosłych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 65,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oliwka do masażu (olej parafinowy + witaminy), poj. 500 ml 1
PC 30V płyn 100ml prep. złożony 1
Wazelina biała 1kg 1
Preparat do utrw. wymazów cytolog. 150Ml 1
Emoliencyjna baza do kąpieli 270ml, Paraffinum Liqudum, C12-13 Pareth 3, Shea Butter Ethyl Esters, Tocopheryl Acetate 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2113,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek parafinowy, nieprzywierający, nasączony chlorheksydyną. Zawartość chlorheksydyny 0,5%. Rozm. 10Cmx10cm 1
Nieprzywierający opatrunek barierowy z maścią zawierający srebro, przeznaczony do bezurazowego opatrywania ran 10 cm x 20 cm 1
Opatrunek siatkowy z maścią, jałowy, jednorazowego użytku. Rozm. 10Cmx10cm 10
Opatrunek piankowy, posiada wodoodporną, nieprzepuszczającą dla drobnoustrojów folię poliuretanową. Posiada warstwę hydrożelu od strony rany. Rozm. 10Cmx10cm 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 719,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elastyczny opatrunek stanowiący wartstwę kontaktową, wykonany w technologii TLC (lipido-koloidowej) 10cm x 12 cm
Opatrunek wykonany w technologii TLC (lipido-koloidowej) zbudowany z włókninowej wkładki wykonanej z włókien charakteryzujących się wysoką chłonnością, kohezyjnością i właściwościami hydro-oczyszczającymi (polikarylan). Matryca TLC impregnowana srebrem. 10 cm x 10 cm
Opatrunek wykonany w technologii lipidokoloidowej zawierającej cząsteczki nanooligosacharydów zbudowany z włókninowej wkładki wykonanej z włókien charakteryzujących się wysoką chłonnością, kohezyjnością i właściwościami hydro-oczyszczającymi. 10X12 cm
Opatrunek zbudowany z włókninowej wkładki wykonanej z włókien charakteryzujących się wysoką chłonnością, kohezyjnością i właściwościami hydro-oczyszczającymi, 40 cmx 5 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1151,65 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prześcieradła jednorazowe włókninowe 210x90cm
Kompresy włókninowe, niejałowe, 10 cm x 10 cm, po 100 szt w opakowaniu
Fartuch foliowy, 800 x 1250 mm, 100 szt w opakowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 669,01 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Bezpieczna kaniula żylna
• wykonana z poliuretanu (PUR) z czterema wtopionymi pasami kontrastującymi w promieniach RTG
• igła zaopatrzona w specjalny automatyczny metalowy zatrzask samozakładający się po wyjęciu igły z kaniuli zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem się personelu
• port do dodatkowych wstrzyknięć zamykany bezpiecznym korkiem
• port boczny zamykany korkiem umieszczony centralnie w osi skrzydełek
• mechanizm uniemożliwiający tzw. samootwarcie się koreczka portu górnego co minimalizuje ryzyko infekcji oraz otwarcia się bez kontroli personelu upoważnionego do przeprowadzania procedury kaniulacji
• możliwość zabezpieczenia dostępu do portu górnego poprzez obrót koreczka o 180 stopni
• kaniula wyposażona w hydrofobową membranę przepuszczalną dla powietrza, zatrzymując wypływ krwi poza kaniulę
• średnica i długość kaniuli kodowana kolorystycznie
• nazwa producenta na kaniuli i igle umożliwiająca identyfikacje producenta w przypadku incydentu medycznego
•koreczek z ukrytym trzpieniem
Rozmiar 18 G"
opis jak w poz 1 , rozmiar 20 G
opis jak w poz 1 , rozmiar 22 G
"Kaniula żylna
• wykonana z poliuretanu (PUR) z czterema wtopionymi pasami kontrastującymi w promieniach RTG
• port do dodatkowych wstrzyknięć zamykany bezpiecznym korkiem
• port boczny zamykany korkiem umieszczony centralnie w osi skrzydełek
• mechanizm uniemożliwiający tzw. samootwarcie się koreczka portu górnego co minimalizuje ryzyko infekcji oraz otwarcia się bez kontroli personelu upoważnionego do przeprowadzania procedury kaniulacji
• możliwość zabezpieczenia dostępu do portu górnego poprzez obrót koreczka o 180 stopni
• kaniula wyposażona w hydrofobową membranę przepuszczalną dla powietrza, zatrzymując wypływ krwi poza kaniulę
• średnica i długość kaniuli kodowana kolorystycznie
• nazwa producenta na kaniuli i igle umożliwiająca identyfikacje producenta w przypadku incydentu medycznego
•koreczek z ukrytym trzpieniem
Rozmiar 18 G"
Opis jak w poz 4, rozmiar 20 G
Opis jak w poz 4, rozmiar 22 G
"Bezpieczna kaniula żylna bez portu. Kaniula wyposażona w duże skrzydełka (min. 10 mm x 14 mm) umożliwiające umocowanie.
• wykonana z poliuretanu z czterema wtopionymi pasami kontrastującymi w promieniach RTG z zaworem eliminujacym wypływ krwi podczas kaniulacji, umożliwiającym wielokrotne użytkowanie bez wypływu krwi w momencie odłączenia aparatu do przetoczeń lub strzykawki
• igła zaopatrzona w specjalny automatyczny metalowy zatrzask samozakładający się po wyjęciu igły z kaniuli zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem się personelu
• dla ułatwienia kolory muszą odpowiadać kodowi rozmiaru kaniuli zgodnie z normami ISO
• hydrofobowy filtr gwarantujący wysokie bezpieczeństwo zatrzymując wypływ krwi poza kaniulę
• Zintegrowana zastawka antywypływowa z potwierdzoną testem efektywnością bariery mikrobiologicznej przy ekspozycji na obciążenie mikrobiologiczne.
Rozmiar 22 G"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4672,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38684,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82101,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38684,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38684,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18583,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18714,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18583,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL S.A.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18583,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDPROF Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213880973

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 17/19 lok. 133,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2674,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2674,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462476705

7.3.3) Ulica: ul. Damrota 147,

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2674,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1545,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1545,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1545,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSET PROFI Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231371234

7.3.3) Ulica: Szymanów 9E,

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1545,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18,

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5322,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5322,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5322,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14,

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5322,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.