Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230466/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00239178/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00249976/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d587b89-0060-4297-b4b4-05b795c5c963
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042812/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 PRZEBUDOWA SOR ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ- W RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2822631,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W ZOZ W DĘBICY - RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY”
Zadanie SOR obejmuje:
- przebudowa pomieszczeń i dostosowanie ich funkcji – optymalne zlokalizowanie obszarów postępowania z pacjentem będącego w stanie bezpośredniego zagrożenia życia
- roboty wykończeniowe (montaż nowych sufitów podwieszanych, malowanie ścian i wykonanie okładzin, montaż zabezpieczeń ścian)
- dostosowanie technologiczne oddziału wraz z wyposażeniem
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie instalacji (wod-kan, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznych wraz z IT, instalacji gazów medycznych)
- dostosowanie przestrzeni SORu do przepisów przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych
- wykonanie utwardzenia terenu wraz z ogrodzeniem w miejscu zlokalizowania projektowanych central wentylacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają :
1) Projekty Wykonawcze w zakresie Etapu I oraz Etapu III
2) Przedmiary Robót w zakresie Etapu I oraz Etapu III
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2793370,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2793370,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2793370,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESAM Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL8720004013
7.3.3) Ulica: Tuwima 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
2) ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ
3) GAZY MEDYCZNE
4) CZĘŚĆ ROBÓT BRANŻY BUDOWLANEJ
PODWYKONAWCY W/W BRANŻ NIE SĄ ZNANI.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2793370,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania do projektowania, bieżącej optymalizacji i koordynacji rozkładów jazdy dębickiej komunikacji miejskiej
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez rozbudowę parku w Stobiernej".
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach zadania: Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Realizacja ochrony ludności i obrony cywilnej na powiecie dębickim" - Zakup konstrukcji modułowej pod magazyn
- Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 5000l, izolowana, na podwoziu 2-osiowej przyczepy rolniczej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
- Remont/modernizacja budynków gospodarczych z przeznaczeniem na potrzeby OC w Bytnicy
- Remont pracowni produkcyjnej na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.