Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280940/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00283446/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00294706/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 35,2 kWp na gruncie na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260229356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzędów 40
1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158165102
1.5.8.) Numer faksu: 158165103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgokrzedow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgokrzedow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgokrzedow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 35,2 kWp na gruncie na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2b60cfe-1645-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK.P/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159551,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 35,2 kWp na gruncie na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy łącznej do 35,2 kWp wraz z uruchomieniem instalacji.
Przedsięwzięcie budowlane obejmuje: montaż 64 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocach 0,55kWp na podkonstrukcji gruntowej, montaż inwertera, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, urządzeń odgromowych i uziemiających.
3. Przedmiotem planowanych robót budowlanych objętych ST są czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót montażowych w zakresie zgodnym z rysunkami i opisem technicznym (zleconym przez Inwestora). W zakres tych robót wchodzą:
zainstalowanie aluminiowych konstrukcji wsporczych pod panele PV
montaż konstrukcji
montaż paneli PV na przygotowanych konstrukcjach
montaż falownika
rozbudowa złącza/rozdzielnicy nN
ułożenie linii kablowej zasilającej po stronie AC
wykonanie instalacji uziemiającej i przeciwprzepięciowej
uruchomienie instalacji
wykonanie niezbędnych pomiarów i odbiory
wykonanie dokumentacji powykonawczych dla systemów fotowoltaicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazanie instrukcji obsługi i użytkowania instalacji fotowoltaicznych określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji,
wykonanie niezbędnej dokumentacji do zgłoszenia przyłączenia dla niezależnych instalacji do sieci elektroenergetycznej,
zgłoszenie instalacji do przyłączenia do sieci u lokalnego OSD,
szkolenie wyznaczonych pracowników do obsługi instalacji fotowoltaicznych.
osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać uprawnienia SEP (elektryczne).
4. Zamawiający wymaga następującego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego:
a) na wykonany montaż i prace instalacyjne 5 lat;
b) na urządzenia:
- moduły fotowoltaiczne - minimum 12 lat gwarancji produktowej producenta, oraz gwarancji producenta w zakresie mocy początkowej na poziomie minimum 83% na okres minimum 25 lat;
- inwerter - minimum 10 letnią gwarancję producenta.
Jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów lub wyposażenia przewidują dłuższe okresy gwarancji – obowiązuje okres gwarancji wynikający z gwarancji producenta.
5. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 SWZ, wraz z załącznikami tj.:
Projekt techniczny – wykonawczy wraz z załącznikami
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Przedmiar robót
6. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 SWZ.
7. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
10. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
11. Wizja lokalna
Po udzieleniu zamówienia nie dopuszcza się powoływania Wykonawcy na niedostateczną znajomość miejsca realizacji robót lub zły dostęp do pomieszczeń w celu żądania dodatkowych wynagrodzeń.
Jeśli Wykonawca chciałby odbyć wizję lokalną, lub zapoznać się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego, należy w tym celu, skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenia zamówienia wyłącznie przez wykonawców o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
15. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119560,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119560,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPGITECH Łukasz Bogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141606080
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 17/2
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119560,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI TUCZĘPY
- "Malowanie konstrukcji stalowej budynku hali kompostowni zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie"
- "Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczenia roszczeń oraz floty pojazdów dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie"
więcej: przetargi TUCZĘPY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Zespół Szkół Łączności ul. Warszawska 35 - rozbudowa sali szermierczej - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.