eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 44 38 704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f1f06f-8378-4728-96af-6b42ca038edb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-36/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 222577,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody, a także utrzymywanie czystości i należytego stanu sanitarnego w obiektach przy ulicy Suwalskiej, Kołowej i Poborzańskiej w Warszawie.
Zakres prac objętych umową polega na wykonaniu czynności niezbędnych do zachowania ujęć wody w należytym stanie technicznym i estetycznym i zapewnienie ciągłych dostaw wody z obsługiwanych ujęć.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.: dozór i bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania z ogólnodostępnymi miejscami poboru wody, a także utrzymanie czystości i należytego stanu sanitarnego w n/w obiektach zlokalizowanych przy:
a) ul. Suwalskiej 13 w Warszawie,
b) ul. Kołowej róg ul. Witebskiej w Warszawie,
c) ul. Poborzańskiej róg ul. Bolesławickiej w Warszawie.
3. Zakres czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczy elementów takich jak:
a) studnie oligoceńskie wraz z obudowami i strefami bezpośredniej ochrony sanitarnej,
b) budynki ujęcia mieszczące: stacje uzdatniania wody oraz pomieszczenia techniczne i punkty poboru wody w okresie letnim i zimowym wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną i elektryczną,
c) otoczenia budynków ujęć w granicach lokalizacji (chodniki).
4. Szczegółowy wykaz usług zawarty jest w „Zakresie czynności związanych z dozorem i bieżącym utrzymaniem studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatnienia z ogólnodostępnymi miejscami poboru wody, a także utrzymaniem czystości i należytego stanu sanitarnego w ujęciach na terenie Dzielnicy Targówek”, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5. Klauzule społeczne:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy – Zamawiający wymaga w okresie wykonywania usługi skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy pracowników do wykonywania czynności ujętych w załączniku nr 5 do SWZ (nie dotyczy kadry kierowniczej i pracowników administracji).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie: przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na usługi w zakresie bieżącego utrzymania, kontroli, naprawy i konserwacji ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania z ogólnodostępnymi miejscami poboru wody przy ulicy Suwalskiej, Kołowej i Poborzańskiej w Warszawie - poszczególne części zamówienia stanowią przedmiot odrębnego postępowania i zostaną udzielone osobnymi postępowaniami.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób zagospodarowania odpadami musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia, tj. ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 399).

4.5.3.) Główny kod CPV: 65120000-0 - Obsługa zakładów oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqualine Karol Jasiński Przemysław Piotrowski S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251666642

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.