Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00321778/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00331170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00343536/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00405107/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa narzędzi oraz materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337795
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00321778
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Czas dostawy
Po zmianie:
Czas dostawy z wyłączeniem pozycji 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Czas trwania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów.
Termin wykonania zlecenia (dostawy) - …… dni od złożenia zlecenia (termin liczony od dnia następnego) – kryterium oceny ofert.
Wymagany maksymalny termin wykonania zlecenia (dostawy) - 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.
[Nr zgodna z SWZ]
36.1. Zamawiający nie przewiduje:
36.1.1. zawarcia umowy ramowej,
36.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
36.1.3. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego,
36.1.4. rozliczania w walutach obcych,
36.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
36.1.6. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
36.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
36.1.8. możliwości udzielenia zamówień na podstawie 214 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp,
36.1.9. prawa opcji oraz wznowień na podstawie art. 31 ust. 2 ustawy Pzp .
Po zmianie:
Czas trwania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów.
Termin wykonania zlecenia dla pozycji 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 formularza ofertowego najbliższy możliwy do realizacji uzgadniany będzie na bieżąco z Zamawiającym, nie dłuższy niż 60 dni. Dla pozostałej części oferty z wyłączeniem pozycji 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 wynosi: - ........... dni od złożenia zlecenia (termin liczony od dnia następnego) – kryterium oceny ofert
Wymagany maksymalny termin wykonania zlecenia (dostawy) - 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.
[Nr zgodna z SWZ]
36.1. Zamawiający nie przewiduje:
36.1.1. zawarcia umowy ramowej,
36.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
36.1.3. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego,
36.1.4. rozliczania w walutach obcych,
36.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
36.1.6. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
36.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
36.1.8. możliwości udzielenia zamówień na podstawie 214 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp,
36.1.9. prawa opcji oraz wznowień na podstawie art. 31 ust. 2 ustawy Pzp .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-04 09:00
Po zmianie:
2023-08-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-04 10:00
Po zmianie:
2023-08-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-02
Po zmianie:
2023-09-06
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Usługa sprzątania biur Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi (budynki A i B) oraz terenu wokół budynków.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Politechniki Łódzkiej"
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- "Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego"
- Zakup i dostawa komputerów.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej, krawężników drogowych i obrzeży trawnikowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Wielichowie"
- Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych stanowiących doposażenie dla kierunku technik i mechanik pojazdów samochodowych i technik mechanik lotniczy
- Tworzenie i uzupełnienie zapasów magazynowych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Gminy Borowie II postępowanie
- Dostawa "Zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży"
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





