Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265909/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00276626/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 430
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietokrzyski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Akredytowana Agencja Platnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-889578b6-3fe4-4313-9228-956f9209d5c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111891/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla ośmiu biur powiatowych w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2619.04.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613129,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Busku-Zdroju, ul. Szaniecka 7.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560400468122,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 39 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 112538,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Kazimierzy Wielkiej, ul. 1 Maja 14.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 15 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560401039161,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 48 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 59745,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Focha 12.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc umowna: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560500627825,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 33 600 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 67643,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Pińczowie, ul. Leśna 16.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia
c) Moc umowna: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
h) Kod PPE 590543560400018211,
f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 28 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 70849,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, ul. Mokoszyńska 8.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543550300107085,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 34 300 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 100457,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Skarżysku-Kamiennej, ul. Żeromskiego 48.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560301561199,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. wynosi: 13 300 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 38924,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Staszowie, ul. Towarowa 30.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543550300103742,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 97697,62 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 23.PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560200127540,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 65272,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53309,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53309,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53309,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138422,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54635,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54635,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54635,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73486,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45450,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45450,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45450,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83201,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38516,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38516,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38516,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87144,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48662,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48662,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48662,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123562,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20314,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20314,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20314,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47877,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48943,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48943,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48943,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120168,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48356,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48356,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48356,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80285,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2027-07-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej
- Świadczenie usług przesyłania i dostawy energii cieplnej do budynku biurowego przy al. J. Ch. Szucha 2/4 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- Utrzymanie, konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Rudniki II
- Zakup energii elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





