eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 430

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietokrzyski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Akredytowana Agencja Platnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-889578b6-3fe4-4313-9228-956f9209d5c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111891/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla ośmiu biur powiatowych w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2619.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613129,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Busku-Zdroju, ul. Szaniecka 7.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560400468122,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 39 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 112538,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Kazimierzy Wielkiej, ul. 1 Maja 14.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 15 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560401039161,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 48 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 59745,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Focha 12.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc umowna: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560500627825,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 33 600 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 67643,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Pińczowie, ul. Leśna 16.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia
c) Moc umowna: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
h) Kod PPE 590543560400018211,
f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 28 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 70849,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, ul. Mokoszyńska 8.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543550300107085,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 34 300 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 100457,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Skarżysku-Kamiennej, ul. Żeromskiego 48.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 19 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560301561199,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. wynosi: 13 300 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 38924,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Staszowie, ul. Towarowa 30.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543550300103742,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 97697,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 23.
PARAMETRY TECHNICZNE:
a) Grupa przyłączeniowa: V,
b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,
c) Moc zamówiona: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,
e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),
f) Kod PPE 590543560200127540,
g) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 65272,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53309,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53309,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53309,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138422,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54635,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54635,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54635,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73486,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45450,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45450,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45450,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83201,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38516,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38516,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38516,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87144,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48662,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48662,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48662,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123562,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20314,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20314,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20314,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47877,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48943,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48943,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48943,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120168,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48356,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48356,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48356,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80285,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2027-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.