eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskZakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651421766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166487574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszprzeworsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zszprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,200488,068a9f277735bdecb5072326e3f4653c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b2ac44-2245-4fb0-aa1e-3603185ac32e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082763/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ-KA.26.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 471926,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej.
W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
część 1 - Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych:
1) endoskop – 1szt.
2) ściskacz pneumatyczny do demontażu amortyzatorów– 1szt.
3) prostownik akumulatorów z funkcją rozruchu– 1 szt.
4) urządzenie do ustawienia świateł– 1 szt.
Terminy wykonania zamówienia dla części 1: maksymalnie do 4 tygodni od daty podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31153000-3 - Prostowniki

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 28826,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej.
W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
część 2 – Dostawa urządzeń warsztatowych:
1) dźwignik czterokolumnowy pod geometrię – 1 szt.
2) urządzenie do geometrii kół– 1 szt.
Terminy wykonania zamówienia dla części 2: maksymalnie do 9 tygodni od daty podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34326200-0 - Podnośniki samochodowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 192227,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej.
W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
część 3 – Dostawa urządzeń i sprzętu do celów demonstracyjno-szkoleniowych:
1) pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik - naczepa – 1 szt.
2) stanowisko demonstracyjne napędu hybrydowego– 1 szt.
3) stanowisko (symulator) napędu hybrydowego– 1 szt.
Terminy wykonania zamówienia dla części 3: maksymalnie do 16 tygodni od daty podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 177048,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej.
W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
część 4 – Dostawa monitorów interaktywnych:
1) monitor interaktywny 75"– 2 szt.
2) monitor interaktywny 65"+ statyw (na kółkach) – 1 szt.
Terminy wykonania zamówienia dla części 4: maksymalnie do 4 tygodni od daty podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 16589,97 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej.
W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
część 5– Dostawa i montaż stacji ładowania pojazdów elektrycznych+ instalacja fotowoltaiczna
1) stacja ładowania pojazdów elektrycznych o mocy 22 kW + instalacja fotowoltaiczna o mocy 9,9 kW – 1 szt.
Terminy wykonania zamówienia dla części 5: maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 57233,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 12.06.2025 r. zostało złożone sześć ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 39 602,85 zł.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 - TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a,
01-237 Warszawa na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Złożony formularz ofertowy wraz z załącznikami uniemożliwiają zamawiającemu przyjęcie, że oferta jest zgodna z warunkami zamówienia. Oferta nie zawiera nazw producenta, typu, modelu, symbolu do czego zobligowany był wykonawca.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 - Megamaszyny Rafał Pajek, ul. Guznera 55,
47-175 Spórok na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował urządzenie do ustawienia świateł SEG IV SE Hella 8PA007732321., które nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 5 - F.H.U.P. Kawerda-Invest Maciej Obara, ul. Domki 25B, 25-204 Kielce na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował prostownik akumulatorów z funkcją rozruchu - GYSFLASH 103.24 CNT FV 12 V, 5-1200 AH, 100 A, który nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 8 - Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o, ul. Myszkowska 16, 52-019 Wrocław na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował urządzenie do ustawienia świateł Hella Gutman SEG IV SE laser, które nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 9 - GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina 66-010 Nowogród Bobrzański na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował urządzenie do ustawienia świateł Hella Gutman SEG IV DLL X laser, które nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 10 - PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22,
82-500 Kwidzyn na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował urządzenie do ustawiania świateł – Gutman SEG IV DLLX, które nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152547,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megamaszyny Rafał Pajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-178-35-17

7.3.3) Ulica: ul. Guznera 44

7.3.4) Miejscowość: Spórok

7.3.5) Kod pocztowy: 47-175

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281425,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER BIKE PIOTR SENDYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222661623

7.3.3) Ulica: os. Piastów 65/319

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-625

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 12.06.2025 r. zostały złożone cztery oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 32 441,46 zł.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 - TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Złożony formularz ofertowy wraz z załącznikami uniemożliwiają zamawiającemu przyjęcie, że oferta jest zgodna z warunkami zamówienia. Oferta nie zawiera nazw producenta, typu, modelu, symbolu do czego zobligowany był wykonawca.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 - Megamaszyny Rafał Pajek, ul. Guznera 55, 47-175 Spórok na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w swojej ofercie w druku formularza ofertowego zaproponował statyw na kółkach North Bayou NB AVA1500-60-1P, który nie spełnia podstawowych minimalnych wymagań wyposażenia pracowni samochodowej.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 7 - Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 8 - Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o, ul. Myszkowska 16, 52-019 Wrocław na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b ustawy Pzp oferta została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, oraz zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59864 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417779,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59864 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ress-Inwestycje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941819569

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59864 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.