Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizowanie zadań z zakresu oceny celowości leczenia uzdrowiskowego przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-124
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 5310511
1.5.8.) Numer faksu: 81 5310528
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nfz-lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizowanie zadań z zakresu oceny celowości leczenia uzdrowiskowego przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc52019-e5f5-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00471478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Ocena celowości leczenia uzdrowiskowego przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ03-WAG.SDZP.251.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I – ocena skierowań na uzdrowiskowe leczenie sanatoryjne dla dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie ambulatoryjne dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie szpitalne dorosłych i dzieci, uzdrowiskową rehabilitację sanatoryjną i szpitalną dla dorosłych w sanatorium uzdrowiskowym i szpitalu uzdrowiskowym, ok. 650 sztuk miesięcznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 144000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – ocena skierowań na uzdrowiskowe leczenie sanatoryjne dla dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie ambulatoryjne dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie szpitalne dorosłych i dzieci, uzdrowiskową rehabilitację sanatoryjną i szpitalną dla dorosłych w sanatorium uzdrowiskowym i szpitalu uzdrowiskowym ok. 650 sztuk miesięcznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 144000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III – ocena skierowań na uzdrowiskowe leczenie sanatoryjne dla dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie ambulatoryjne dorosłych i dzieci, uzdrowiskowe leczenie szpitalne dorosłych i dzieci, uzdrowiskową rehabilitację sanatoryjną i szpitalną dla dorosłych w sanatorium uzdrowiskowym i szpitalu uzdrowiskowym ok. 650 sztuk miesięcznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 144000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, na każde z trzech zadań, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, na każde z trzech zadań, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, na każde z trzech zadań, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników CNK i członków ich rodzin na lata 2025- 2027
- Świadczenie usługi transportu produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków spożywczych, leków do badań klinicznych.
- Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Pakiety medyczne dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.