eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szulborze Wielkie › Przebudowa ul. Miłej w Szulborzu Wielkim



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Miłej w Szulborzu Wielkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZULBORZE WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romantyczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Szulborze Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-324

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugszulborze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugszulborze.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/638773/przebudowa_ul_milej_w_szulborzu_wielkim

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Miłej w Szulborzu Wielkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b6770a1-fc56-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035615/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239501/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ul. Miłej w Szulborzu Wielkim”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Miłej w Szulborzu Wielkim w km 0+000,00 – 0+544,00 Na całej długości projektowanego odcinka szerokość jezdni wynosi 5,0 m obustronne pobocza szerokości 0,75cm. Na istniejącej nawierzchni gruntowej, projektuję się nawierzchnię bitumiczną: warstwa ścieralna grubości 4 cm, warstwa wiążąca grubości 5cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grubości 22cm. Szerokość nawierzchni 5,00 m. Spadek na prostej daszkowy 2%.
Szczegóły konstrukcyjne są wyszczególnione graficznie na przekrojach normalnych.
Konstrukcja zjazdów 4 cm warstwa ścieralna, 5 cm warstwa wiążąca 22cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm szerokość zjazdu 5,0m, pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grubości 22 cm szerokości 0,75m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ: dokumentacji budowlanej, SST(STWiOR-ach), przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Spośród ofert złożonych w postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty – Wykonawca: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „Trakt” Sp. z o.o., 18-200 Wysokie Mazowiecki, ul. 1 Maja 8 – przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.