Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.slaskie.kas.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bcec7c-fea2-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066002/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dachów w US w Będzinie, II US w Częstochowie i US w Żywcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.42.2022, ZKP-19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200128,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/1 do SWZ - Przedmiar robót dla części 1
Załącznik nr 4/1 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 13180,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/2 do SWZ – Przedmiar robót dla części 2
Załącznik nr 4/2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 2
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 161137,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/3 do SWZ - Przedmiar robót dla części 3
Załącznik nr 4/3 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 3
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 25810,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu naruszenia obowiązku płatności podatku. Ofertę wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Była to jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, której cena w części 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu naruszenia obowiązku płatności podatku. Ofertę wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Była to jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





