eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.slaskie.kas.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bcec7c-fea2-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066002/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachów w US w Będzinie, II US w Częstochowie i US w Żywcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.42.2022, ZKP-19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200128,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/1 do SWZ - Przedmiar robót dla części 1
Załącznik nr 4/1 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

4.5.5.) Wartość części: 13180,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/2 do SWZ – Przedmiar robót dla części 2
Załącznik nr 4/2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 2
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 161137,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określały:
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3/3 do SWZ - Przedmiar robót dla części 3
Załącznik nr 4/3 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 3
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 25810,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu naruszenia obowiązku płatności podatku. Ofertę wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Była to jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, której cena w części 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu naruszenia obowiązku płatności podatku. Ofertę wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Była to jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.