eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › "Przebudowa dróg w gminie Czerwonka"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg w gminie Czerwonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acdcb3f1-f337-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg w gminie Czerwonka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdcb3f1-f337-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043496/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Przebudowa dróg w gminie Czerwonka”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278094

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Nowe Zacisze i Budzyno-Lipniki”.
Przedmiotem zamówienia części I jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowościach Nowe Zacisze i Budzyno-Lipniki, na działkach nr ew. 69 obręb Nowe Zacisze i 27 obręb Budzyno-Lipniki, o długości 0,765 km, na którą składa się następujący zakres robót:
 roboty pomiarowe: 0,765 km;
 obustronne ścięcie jezdni do 10 cm grubości na szerokości 2,50 m z odwiezieniem urobku poza teren robót: 3 825,00 m2;
 wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża (minimalny wskaźnik zagęszczenia 1,00): 3 825,00 m2;
 wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 15 cm po zagęszczeniu na szerokości 5,00 m: 3 825,00 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty jest w:
 projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
 przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ;
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SWZ;
 mapach lokalizacyjnych przebiegu dróg stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 182452,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka”.
Przedmiotem zamówienia części II jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka, na działce nr ew. 131 obręb Dąbrówka, o długości 0,365 km, na którą składa się następujący zakres robót:
 roboty pomiarowe: 0,365 km;
 obustronne ścięcie poboczy do 10 cm grubości na szerokości 2,00 m z odwiezieniem urobku poza teren robót: 1 460,00 m2;
 przełożenie kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 4 cm na istniejącym zjeździe: 10,00 m2;
 wykop koryta o głębokości 20 cm pod poszerzenie jezdni z profilowaniem i zagęszczeniem dna koryta: 219 m2;
 wykonanie podbudowy zasadniczej o grubości 20 cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 (C90/3): 219 m2;
 wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 wg. PN-EN 13108 i WT-2-2014r.: 149,65 ton;
 oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową C60B3ZM powierzchni istniejącej jezdni przed ułożeniem warstwy ścieralnej: 1 460,00 m2;
 wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 4 cm z betonu asfaltowego KR1-2 AC 11S 50/70 wg. PN-EN 13108 i WT-2-2014r. o uziarnieniu 0/12,8 układanej całą szerokością: 1 460,00 m2;
 obustronne umocnienie poboczy na szerokości 0,75 m warstwą 8 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5: 547,50 m2;
 regulacja pionowa istniejących zaworów wodociągowych: 9 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty jest w:
 projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
 przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ;
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SWZ;
 mapach lokalizacyjnych przebiegu dróg stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 188896,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239001,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285107,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239001,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moravia Andrzej Dęby

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611121127

7.3.3) Ulica: Morawy Wielkie 8

7.3.4) Miejscowość: Krzynowłoga Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 06-316

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239001,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216935,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273418,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216935,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Trans-Tank” Mirosław Głażewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571107338

7.3.3) Ulica: Kościuszki 11

7.3.4) Miejscowość: Sypniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 06-216

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216935,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.