eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › "Remont (modernizacja) dróg gminnych: Iwkowa - Skotnica, Po³om Ma³y - Wytrzyszczka"



Og³oszenie z dnia 2022-09-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont (modernizacja) dróg gminnych: Iwkowa – Skotnica, Po³om Ma³y - Wytrzyszczka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 6844010, (14) 6844020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwkowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont (modernizacja) dróg gminnych: Iwkowa – Skotnica, Po³om Ma³y - Wytrzyszczka”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-863de553-2e83-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00337062

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034512/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont drogi Iwkowa - Skotnica

1.1.10 Remont drogi Po³om Ma³y-Wytrzyszczka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.iwkowa.pl/przetargi/v3/index.php?rok=2022&plik=202209drogi2ISPW

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. W postepowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@iwkowa.pl (za wyj±tkiem oferty oraz za³±czników sk³adanych z ofert±). Szczegó³y zosta³y opisane w rozdziale VI. i VII. SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform us³ug administracji publicznej (ePUAP), dostêpnych pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
1.2 Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
1.3 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.4 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP .
1.5 Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania nadany przez miniPortal jako za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Szczegó³y zosta³y opisane w rozdziale VI. i VII. SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Iwkowa, mo¿e Pa-ni/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Iwkowej, z siedzib± 32-861 Iwkowa 468.
2) z Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Administratora mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem email: rodo@iwkowa.pl lub pod numerem telefonu 14 68-44-010, 14 68-44-020.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont (modernizacja) dróg gminnych: Iwkowa – Skotnica, Po³om Ma³y – Wytrzyszczka”.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. - c.d. w kolejnej sekcji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w od-niesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyj-nym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zo-stan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po-¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP.271.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) nastêpuj±cych dróg na terenie gminy Iwkowa, powiat brzeski, województwo ma³opolskie, tj.:
a) remont (modernizacja) drogi Iwkowa - Skotnica w km 0+000 - 0+220,
b) remont (modernizacja) drogi Po³om Ma³y – Wytrzyszczka w km 0+000 – 0+350.
Ogólny zakres robót dotyczy m.in.: wykonania robót ziemnych, oczyszczania nawierzchni, wykonania robót remontowych, wykonania nawierzchni, czyszczenia rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namu³u.
Szczegó³owy zakres robót okre¶laj±: dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³. nr 6 do SWZ, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, stanowi±ca za³. nr 7 do SWZ, Przedmiary robót, stanowi±ce za³. nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga kryterium wyra¿ona w punktach
Cena 60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia 40,00
RAZEM 100,00
2. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta spo¶ród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ocenê w dwóch, wymienionych powy¿ej kryteriach oceny. Szczegó³y zosta³y opisane w rozdziale XIII. SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡ 1.1 Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (oznacza
to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2 Oferta Wykonawcy musi zawieraæ:
1.2.1 Formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ.
1.2.2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.2.3 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
1.2.4 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1.2.3 SWZ niniejszego rozdzia³u.
1.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I pkt 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy
dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym) – je¿eli dotyczy.
1.2.7 Kosztorysy ofertowe- sporz±dzone oddzielnie dla ka¿dej drogi - zgodnie z opisem zawartym w rozdziale VIII niniejszej SWZ oraz na podstawie przedmiarów robót stanowi±cych za³. nr 5 do SWZ.
1.3 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.3 SWZ niniejszego rozdzia³u, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.4 Zapisy pkt 1.2.4 SWZ i 1.3 SWZ niniejszego rozdzia³u stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane , do których realizacji te upraw-nienia s± wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w niniejszym rozdziale I pkt 4.2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1
pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty", dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl . Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej natronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. Wykonawca/Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp. tylko w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postêpowania. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia o ¶wiadczenia w
zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
II. ROZWI¡ZANIA RÓWNOWA¯NE
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê
zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych
parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego
rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz
rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.,
Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±za-nia równowa¿ne opisywanym.
III. WYMAGANY OKRES GWARANCJI
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce, maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiêcy od daty odbioru
koñcowego robót. Oferty zawieraj±ce okres gwarancji krótszy ni¿ 24 miesi±ce zostan± odrzucone.
IV. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRZEZ WYKONAWCÊ LUB PODWYKONAWCÊ OSÓB NA
PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:
1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na
podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1320 ze zm.) co najmniej jednej osoby do wykonywania prac w zakresie obs³ugi sprzêtu (np. operator koparki, kierowca
samochodu itp.).
2) Szczegó³owy zakres dotycz±cy obowi±zku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w szczególno¶ci kwestii
dotycz±cych sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia
przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ
okre¶lony zosta³ w Projektowanych postanowieniach umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) Powy¿szy warunek zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na umowê o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do
realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.