Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278168/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja elementów obiektów dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 785011388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja elementów obiektów dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ad58c2-4b64-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000184/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Montaż dźwigu osobowego w ramach projektu unijnego "UZ dostępny dla wszystkich" i wykonanie robót remontowych w budynku A-24
1.1.7 Adaptacja WC dla osób z niepełnosprawnościami w budynku A-13 i A-17 i budowa podjazdu w budynku A-13 w ramach projektu unijnego "UZ dostępny dla wszystkich"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych. Tytuł projektu – „UZ dostępny dla wszystkich”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RA-ZP.2612.68.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470380,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie części WC męskiego dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i budowapodjazdu w budynku A-13
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 86593,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja WC dla osób z niepełnosprawnościami w budynku A-174.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 29548,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż dźwigu osobowego w budynku A-244.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 354238,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 1 zamówienia Wykonawca, który złożył jedyną ofertę, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 2 zamówienia Wykonawca, który złożył jedyną ofertę, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33535,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33535,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części 3 zamówienia Wykonawca, który złożył jedyną ofertę, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482600,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482600,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA BUDOWĘ UL. PRZYLEP-SZEWSKA ORAZ PRZYLEP-LEŚNA
- Dostawa dwóch samochodów osobowych do celów służbowych
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu przygotowującego do egzaminu klasyfikacyjnego z zakresu eksploatacji praz montażowych instalacji i urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV wraz z egzaminem państwowym
- Dostawa wraz z instalacją dwóch wirówek do preparatyki krwi pełnej
- Usługi konserwacyjne i naprawcze pojazdów służbowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1-4
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SZYBU SAMONOŚNEGO ZEWNĘTRZNEGO I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO PRZY BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. ZYGMUNTA PUŁAWSKIEGO W ŚWIDNIKU
- Opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji techniczno-kosztorysowej przebudowy zabytkowego Domu Ryttów (II postępowanie)
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Urzędu Gminy Hażlach wraz z jego przebudową - etap I
- Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w Zawadzie
- "Rewitalizacja Hrubieszowskiego Domu Kultury"
- Usługi projektowo-kosztorysowe dla zadania "Rewaloryzacja budynku Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ul. Warszawskiej 61a w Ciechanowie - etap I dokumentacja"
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





