eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Budowa drogi gminnej nr 110840L w m. Suchowola /góra/

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi gminnej nr 110840L w m. Suchowola /góra/

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Adamów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adamów

1.5.2.) Miejscowość: Adamów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-442

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6186102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@adamow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://adamowgmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej nr 110840L w m. Suchowola /góra/

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da2c7ae-0f37-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015476/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa drogi gminnej Nr 110840L w m. Suchowola /góra/

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG 271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem na jego podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej decyzja ZRID), dla zadania „Budowa drogi gminnej Nr 110840L w m. Suchowola /góra/”.
Lokalizacja inwestycji, której projekt jest przedmiotem zamówienia:
Jako podstawowe działki należy ująć działki:
Id nr 062001_2.0014.2304,
Id nr 062001_2.0014.2198,
Id nr 062001_2.0014.2196/1,
Id nr 062001_2.0014.2201/1,
Id nr 062001_2.0014.2320
Początek projektowanego odcinka należy przyjąć jako istniejąca nawierzchnia na działce nr 2304 w m. Suchowola, z uwzględnieniem skrzyżowania z działką nr 2198 oraz odcinka do drogi istniejącej Nr 110842L.
Lokalizację przedmiotowej drogi przedstawiono na mapkach poglądowych w załączeniu (zał. nr. 5 i 6).
Zakres zadania:
Projekt należy wykonać dla drogi gminnej Nr 110840L z uwzględnieniem skrzyżowania z działką nr 2198 oraz odcinka do drogi istniejącej Nr 110842L, o długości jezdni ok. 300 mb, o szerokości jezdni 5m oraz łącznej szerokości wraz z szerokością poboczy (0,75m), rowów (2m) – ok. 10,5m (w razie konieczności);
Należy zaprojektować nawierzchnię drogową dla KR-2;
Należy zaprojektować nawierzchnię z kostki brukowej;
Należy uwzględnić utwardzenie poboczy;
Należy uwzględnić oświetlenie;
Niemniej jednak wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że przyjęte powyżej rozwiązania z uwagi na zmianę przepisów bądź wytycznych projektowych mogą ulec zmianie. Podane powyżej charakterystyczne parametry dla projektowanego obiektu należy traktować jako minimalne określone przez Zamawiającego.
Celem opracowania projektowego jest uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji oraz danych dla potrzeb wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania „Budowa drogi gminnej Nr 110840L w m. Suchowola /góra/”. Inwestycja realizowana będzie w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.

Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie i współczesną wiedzą techniczną oraz zapewnić uzyskanie ostatecznych decyzji umożliwiających wykonanie planowanej inwestycji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989

7.3.3) Ulica: UL. Peowiaków 9 lok.27

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.