eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › "Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67dd3d81-0385-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67dd3d81-0385-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.6.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9665682,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: „Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji”,.
Przewiduje się następujące elementy zagospodarowania terenu:
1) Budowa wraz z zagospodarowaniem terenu: boisk w tym wielofunkcyjnych o sztucznej nawierzchni, z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem, oświetleniem i piłkochwytami; skateparku i pumptracku; spikerki (wraz z pełnym wyposażeniem i instalacjami).
2) Zakup: kompletnego sztucznego lodowiska (wraz z niezbędnym wyposażeniem).
4.2. Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o numerze 76, 1831/2, 1397/5, 1397/6, 1567, 1403/4, jednostka ewidencyjna Hrubieszów-Miasto, obręb Śródmieście i Sławęcin, Hrubieszów. Dopuszczalna jest zmiana lokalizacji inwestycji w przypadku braku możliwości uzyskania odpowiednich zgód i pozwoleń (np. z uwagi na tereny zagrożone powodzią, kolizje z innymi obiektami i uzbrojeniem terenu, braku możliwości zaprojektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnym MPZP, braku możliwości uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy z pozytywnym rozpatrzeniem sprawy). Nowa lokalizacja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, w tym z tytułu zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy.
4.3. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych i materiałowych oraz przedstawienie jej do akceptacji Inwestorowi
2) wykonanie opinii i ekspertyz niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
3) wystąpienie o wydanie warunków przyłączeniowych,
4) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej ze szczegółowością jak dla projektu wykonawczego, wraz ze sporządzeniem informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
5) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność; uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, ppoż., ochrony środowiska oraz innych wymaganych przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
6) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia
7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
8) wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia,
9) sprawowanie Nadzoru Autorskiego,
10) przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
11) przeprowadzenie odbiorów oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – o ile jest wymagana zgodnie z ustawą Prawo Budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

39224340-3 - Kosze

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17238458,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17238458,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302258839

7.3.3) Ulica: Puławska

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17238458,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.