eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Czernica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czernica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ce79b8-1984-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063038/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285978

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.2.17.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: opisie przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6.
3) Adres dostawy: Szkoła Podstawowa im. Piastów Śląskich, Chrząstawa Wielka, ul. Wrocławska 19, 55-003 Czernica.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego.
5) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą, wolne od obciążeń prawnych, posiadają legalne oprogramowanie, które nie było wcześniej aktywowane na innym urządzeniu, dostosowane do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).
6) Termin gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od dnia zakończenia realizacji przedmiotu Zamówienia. Serwis urządzeń musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30121300-6 - Urządzenia do powielania

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126233,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213989,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126233,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126233,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 22 września 2023 r. Zamawiający zastrzega, że termin, o którym mowa powyżej może ulec wydłużeniu maksymalnie o 6 tygodni, z uwagi na trwające prace odbiorowe budynku szkoły. Zamawiający z 7 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę o przedłużeniu terminu realizacji dostawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.