Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00313857/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY LUZINO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11024711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY LUZINO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c15dfb8e-f86f-4636-96c6-fc20912147a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0603/ FERC.02.02-CS.01- 001/23/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część nr 1 przedmiotu zamówienia jest dofinansowana w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0603/ FERC.02.02-CS.01- 001/23/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia – Zakup wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0603 FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały, odpowiednio do części zamówienia, w załączniku nr 5a, załączniku 6a oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
48822000-6 - Serwery komputerowe
48610000-7 - Systemy baz danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 535550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – Zakup wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania na potrzeby funkcjonowania Urzędu Gminy LuzinoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały, odpowiednio do części zamówienia, w załączniku nr 5b, załączniku 6b oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 65757,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652791,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652791,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652791,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156
7.3.3) Ulica: Winogrady 18a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-663
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652791,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93341,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93341,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93341,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 53a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93341,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia zaawansowane z zarządzania i administracją rozwiązaniami ESET
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Zakup i dostawa plecaków ewakuacyjnych z wyposażeniem
- Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu "Najlepsi na rynku pracy" - kursy dla nauczycieli Zespołu Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim.
- "Dostawa i wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Obiegiem Dokumentów oraz objęcie Systemu Opieką Serwisową i Nadzorem Autorskim."
- Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.