Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00228358/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa drogi w Nowej Wsi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8faa1d32-37c0-427e-88c2-06063a31a5231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa drogi w Nowej Wsi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8faa1d32-37c0-427e-88c2-06063a31a523
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065431/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i przebudowa drogi w Nowej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2025.A.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i przebudowa drogi w Nowej Wsi”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budowy i przebudowy drogi w Nowej Wsi
poprzez wykonanie następujących robót i konstrukcji jezdni:
na działce nr 221
- rozebranie przepustów z rur betonowych Ø400 mm 65 mb
- roboty ziemne 826,8 m³
- montaż krawężników na ławie betonowej 483,3 mb
- podbudowa betonowa 1016,2 m²
- pełna podbudowa na pow. 944,6 m²
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4cm, 2155,5 m²
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, 1849 m²
- obsypanie poboczy kruszywem 239 m2
- kanały z rur PP o średnicy 315-500 mm 167 mb
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na wjazdy i parking 579,7 m²
- obrzeża betonowe 30 x 8 cm 228,8 mb
- chodniki z kostki betonowej grub. 6 cm 344,4 m²
- oznakowanie pionowe ulicy
na działce nr 102/1
- roboty ziemne 244,2 m³
- podbudowa betonowa 610,5 m²
- pełna podbudowa na pow. 610,5 m²
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4 cm, 584,5 m²
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, 571,5 m²
- obsypanie poboczy kruszywem 195 m2
- oznakowanie pionowe ulicy
geodezyjna dokumentacja powykonawcza dla całości drogi
Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji:
1. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ
2. Opis techniczny - załącznik nr 9 do SWZ
3. Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SWZ
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
5. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub procesy technologiczne, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.
Za ofertę równoważną uważa się taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót lub zamówieniu ofertowym, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem lub wykonanych w innym od podanego procesie technologicznym.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. produktów, urządzeń, materiałów, rozwiązań technologicznych lub procesów ich wytworzenia je charakteryzujące, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót lub zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakteru procesu produkcji materiały, urządzenia, produkty lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości określonych w specyfikacji produktu lub rozwiązania technologicznego.
Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania wykonawca zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego załączyć do oferty dokumenty z których jednoznacznie będzie wynikał fakt równoważności rozwiązania.
6.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizacji robót. Przedmiotowe zamówienie ma bowiem charakter wykonawstwa jednobranżowego. Ponadto ewentualny podział zamówienia na części groziłby generowaniem nadmiernych trudności technicznych i organizacyjnych np. związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1243060,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 808257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo budowlano-handlowe Marzyński Sp. z o. o.Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172196713
7.3.3) Ulica: Ul.Przemysłowa 2,
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 808257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Budowa z rozbudową ul. Działkowców w Niewodnicy Kościelnej oraz części ul. Sosnowej w Zalesianach
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





