eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskNaprawa agregatów prądotwórczych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa agregatów prądotwórczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1133762

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa agregatów prądotwórczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a992b048-437f-451e-a845-2bba87a9bb69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/TP1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw agregatów prądotwórczych. Wszystkie agregaty zlokalizowane są na terenie lotniska wojskowego pod adresem: 32.BLT w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek.
[2] Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na jednorodny charakter prac, zakres rzeczowy oraz lokalizację wykonania usługi.
[3] Usługę należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń.
[4] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. zakres prac, informacje techniczne, wymagania dotyczące parametrów i właściwości materiałów używanych do wykonania prac, itp.) zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
[5] Wykonanie naprawy poszczególnych urządzeń polega na wymianie zepsutych / wadliwych elementów / części zamiennych oraz przywróceniu urządzeniu sprawności w zależności od charakteru usterek. Części użyte przez Wykonawcę muszą być nowe i kompatybilne z tymi zalecanymi przez producenta danego urządzenia lub instalacji. Wykonawca dostarczy posiadane dokumenty dotyczące nowych części wraz z instrukcjami i kartami gwarancyjnymi. Wszelkie dostarczone dokumenty winne być sporządzone w języku polskim.
[6] Naprawy powinny być dokonane w miejscu instalacji urządzeń, a w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, koszt dostarczenia uszkodzonego sprzętu do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca.
[7] Wykonawca obowiązany jest w obecności przedstawiciela Zamawiającego do uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania naprawianego elementu co musi zostać przez Zamawiającego potwierdzone podpisem na protokole z naprawy.
[8] Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wszelkich atestów, certyfikatów lub świadectw kwalifikacyjnych (wraz z instrukcją użytkowania, jeśli jest wymagana) dla zamontowanych urządzeń.
[9] Części i podzespoły wymienione podczas napraw (niesprawne), które zostały wymontowane w trakcie przeprowadzania naprawy zostaną przekazane Wykonawcy protokolarnie. Za powstałe w trakcie realizacji umowy odpady, Wykonawca jako ich wytwórca, ponosi pełną odpowiedzialność za ich zagospodarowanie, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54) oraz Ustawie o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
[10] Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia powinny zostać wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Rozliczenie należności odbędzie się po zakończeniu wszystkich prac (płatność jednorazowa).
[11] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148023,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148023,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.W. CAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180015126

7.3.3) Ulica: ul. Płochocińska 85

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148023,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszystkie ceny podane w ogłoszeniu zawierają wartość brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.