Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec- zadanie nr 2"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BEŁŻEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Bełżec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-670
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846652445
1.5.8.) Numer faksu: 846652337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@belzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec- zadanie nr 2"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26fe7f1d-f7b3-418f-8fed-4882b26ba0f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009127/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://belzec.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Ogólne zasady korzystania z Platformy,
a) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://belzec.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .
b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
Całość opisana w rozdziale 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Utworzeniei zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 Aktywny dzienny opiekun w gminie 2025” – zadanie nr 2. Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń znajdujących się na parterze (dwie sale z łazienkami, szatnia, toaleta dla personelu i pomieszczenie socjalno-kuchenne) w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Bełżcu, ul. Rzeszowska 75, 22-670 Bełżec.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż:
1) mebli,
2) podłogi interaktywnej z zestawem gier i matą poliwinylową,
3) wyposażenia wypoczynkowego,
4) wyposażenia sanitarnego,
5) wyposażenia kuchennego,
6) akcesoriów, zabawek i pomocy dydaktycznych,
7) sprzętu multimedialnego i AGD.
Zaoferowane wyposażenie i zabawki mają być nowe, pierwszej kategorii, nie posiadać śladów użytkowania, meble powinny być dostosowane do użytkowania przez dzieci, a zabawki muszą spełniać normy bezpieczeństwa dotyczące produktów dla dzieci poniżej 3 lat
i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Przed dostawą wyposażenia i zabawek Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji Zamawiającego, co do zgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się:
• Opis wyposażenia,
• Plan rozmieszczenia pomieszczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na zakupie, dostawie i montażu wyposażenia pomieszczeń szkoły, przedszkola lub żłobka o wartości 50 000 zł brutto.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Składając ofertę w postaci elektronicznej Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl,w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zadania brzmi „Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 Aktywny dzienny opiekun w gminie 2025” – zadanie nr 2INNE PRZETARGI BEŁŻEC
więcej: przetargi BEŁŻEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Pracowni leku cytostatycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
- "Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania 10 miejsc w instytucji opieki w formie dziennego opiekuna (2 opiekunów) w Gminie Bełżec, pod adresem: ul. Rzeszowska 75 22-670 Bełżec- zadanie nr 2"
- Budowa parku przy ul. Dębowej w Gogolinie - Zagospodarowanie terenu zieleni
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.