Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcuw.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c49f063-5a17-401f-ac8d-43e94b68c1401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c49f063-5a17-401f-ac8d-43e94b68c140
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026120/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.14.2025.PŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269862,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu PomocySpołecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 – 600 Radom, w okresie od dnia
01.07.2025r. do dnia 31.12.2025r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ część 1.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby
Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 – 600 Radom, w
asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom z co najmniej jednodniowym
wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od
poniedziałku do piątku, w godzinach wskazanych w ust. 5 Formularza Ofertowego część 1.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku
niezależnie od ilości asortymentu.
3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów
żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. L 139 z 30.04.2004r. z późn. zm.).
4. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”,
zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. 2023r. poz. 872) oraz
Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. ustanawiającym szczególne przepisy
dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. L 139 z 30.04.2004r.).
5. Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym.
Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów
mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności
do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością
odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją.
6. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy
Społecznej.
7. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub
pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 121744,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu PomocySpołecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w okresie od dnia 01.07.2025r. do dnia 31.12.2025r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
część 2.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby
Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom, w asortymencie i ilościach
wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem -
pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu
Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach wskazanych w ust. 5 Formularza
Ofertowego część 2.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku
niezależnie od ilości asortymentu.
3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów
żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. L 139 z 30.04.2004r. z późn. zm.).
4. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”,
zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. 2023r. poz. 872) oraz
Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. ustanawiającym szczególne przepisy
dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. L 139 z 30.04.2004r.).
5. Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym.
Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów
mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności
do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością
odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją.
6. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy
Społecznej.
7. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub
pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 148117,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90435,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95332,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90435,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "MAT" MARZENA TKACZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641436326
7.3.3) Ulica: Zgodna 4b
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90435,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111947,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115181,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111947,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "MAT" MARZENA TKACZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641436326
7.3.3) Ulica: ZGODNA 4B
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111947,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Zakup i dostawa zestawów komputerowych (23 szt.)"
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistyczny Sp. z o.o. w Radomiu
- Kompleksowe ubezpieczenie Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- P.82.2025 Zakup i dostawa aparatu do hemodiafiltracji dla potrzeb RSS w ramach dotacji celowej (...) dla szpitali przyjaznych wojsku w ramach obszaru II
- P.87.2025 Zakup i dostawa napędu do zabiegów ortopedycznych (piła) i zestawu narzędzi chirurgicznych dla potrzeb RSS w ramach dotacji celowej (...) dla szpitali przyjaznych wojsku w ramach obszaru II
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 16 w Siemianowicach Śląskich od stycznia 2026 do grudnia 2026.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie" z podziałem na 4 części
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2026 r."
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





