Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00231140/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Chorużowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Chorużowcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4392a966-f7e1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Chorużowcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014 –2020 Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt nr WND-RPPD.07.02.01-20-0100/20 pn. „Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.41.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 672269,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 596669,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest gruntowny remont nieużytkowanego budynku Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą typu „Rodzinnego” w Chorużowcach. Niniejsze postępowanie obejmuje wykonanie prac remontowych polegających na wymianie stolarki otworowej, termomodernizację elewacji, remont dachu oraz wykonanie posadzki betonowej.Część I - Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- dostawa montaż nowej stolarki okiennej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych termicznych podwalin podokiennych oraz taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych,
- montaż nowej ślusarki drzwiowej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 108639,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest gruntowny remont nieużytkowanego budynku Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą typu „Rodzinnego” w Chorużowcach. Niniejsze postępowanie obejmuje wykonanie prac remontowych polegających na wymianie stolarki otworowej, termomodernizację elewacji, remont dachu oraz wykonanie posadzki betonowej.Część II - Termomodernizacja elewacji.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- skucie zwietrzałych tynków,
- zmycie i oczyszczenie istniejących ścian
- uzupełnienie ubytków,
- montaż systemowej listwy cokołowej
- przyklejenie styropianu EPS070 038 gr. 20 cm wraz montażem mechanicznym przy użyciu kołków systemowych,
- przyklejenie styropianu EPS 070 038 na ościeżach okiennych,
- przyklejenie styropianu EPS 070 038 na istniejącym gzymsie,
- montaż parapetów okiennych z blachy powlekanej gr. 0,6 mm,
- montaż narożników systemowych,
- montaż wzmocnień z siatki w miejscach otworów (wzmocnienie wszystkich naroży),
- montaż systemowych profili dylatacyjnych (na połączeniu budynków)
- wklejenie siatki systemowej
- wykonanie tynku podkładowego
- wykonanie warstwy tynku silikatowo-silikonowego barwionego w masie gr. 1,5mm - struktura typu baranek
UWAGA: dobór kolorów z palety wybranego producenta systemów docieplenia ścian należy uzgodnić z inwestorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 220693,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest gruntowny remont nieużytkowanego budynku Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą typu „Rodzinnego” w Chorużowcach. Niniejsze postępowanie obejmuje wykonanie prac remontowych polegających na wymianie stolarki otworowej, termomodernizację elewacji, remont dachu oraz wykonanie posadzki betonowej.Część III– Remont dachu.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- rozbiórka pokrycia z płyt azbestowych falistych wraz z utylizacją
- rozbiórka istniejącego ołacenia
- rozbiórka istniejących lukarn dachowych
- wymiana uszkodzonych lub będących w złym stanie elementów więźby dachowej
- uzupełnienie brakujących elementów więźby dachowej (np. w miejscach zdemontowanych kominów)
- wzmocnienie wybranych elementów więźby dachowej oraz wyrównanie połaci dachu
- wykonanie nowej więźby dachowej w miejscu istniejącego balkonu od frontu budynku
- oczyszczenie i impregnacja więźby dachowej
- montaż foli paroprzepuszczalnej (membrany dachowej)
- montaż łat w rozstawie dostosowanych do pokrycia blachodachówką
- montaż czerpni i wyrzutni dachowych (materiał dostarczony przez Inwestora)
- montaż pokrycia z blachy dachówkowej na rąbek stojący wraz obróbkami
- montaż okien połaciowych
- montaż elementów systemowych (odpowietrzenia kanalizacji itp.)
- montaż rynien dachowych i rur spustowych
UWAGA - roboty remontowe dachu prowadzić w koordynacji z robotami instalacji sanitarnych i elektrycznych - ustalić dokładne miejsca montażu elementów systemu wentylacji mechanicznej, miejsca przebić i lokalizacji przewodów wentylacji i elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
4.5.5.) Wartość części: 248143,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest gruntowny remont nieużytkowanego budynku Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą typu „Rodzinnego” w Chorużowcach. Niniejsze postępowanie obejmuje wykonanie prac remontowych polegających na wymianie stolarki otworowej, termomodernizację elewacji, remont dachu oraz wykonanie posadzki betonowej.Część IV - Posadzki betonowe.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- wykonanie podkład betonowy gr. 6 cm z zaprawy M10 z dodatkiem plastyfikatorów oraz zbrojenia rozproszonego na ogrzewaniu podłogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
4.5.5.) Wartość części: 19192,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451815959
7.3.3) Ulica: UL. MAŁYSZÓWKA 43
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451815959
7.3.3) Ulica: UL. MAŁYSZÓWKA 43
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451815959
7.3.3) Ulica: UL. MAŁYSZÓWKA 43
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451815959
7.3.3) Ulica: UL. MAŁYSZÓWKA 43
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.