eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kamieniu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kamieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekow-Kolonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceków-Kolonia 51

1.5.2.) Miejscowość: Ceków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-834

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627631082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@cekow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip-ugcekow.2clicks.pl/98-zamowienia-publiczne.html; https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kamieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-046a7015-09bc-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037481/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kamieniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPRiOŚ.271.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2365180,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kamieniu w tym:
1. Przebudowa osadnika wstępnego (gnilnego) z wymianą pomp, wykonanie napraw i zabezpieczeń hydroizolacyjnych,
wymianę pokryw i systemu wentylacji
2. Budowa nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych w oparciu o kontenerową stację zlewczą wyposażoną w układ
pomiarowy z identyfikacją dostawcy i sita do skratek oraz układ dozujący koagulant żelazowy
3. Budowę stanowiska kraty do zatrzymywania skratek przed osadnikiem wstępnym.
4. Wykonanie nowego reaktora biologicznego opartego na złożu biologicznym zanurzonym napowietrzonym, zintegrowany z
osadnikiem wtórnym wraz z systemem recyrkulacji osadów nadmiernych.
5. Przebudowa stawów napowietrzanych I i II stopnia w zakresie nowoprojektowanych rusztów napowietrzających
zasilanych z projektowanej kontenerowej stacji dmuchaw.
6. Przebudowa poletka osadowego w zakresie wymiany warstw filtracyjnych i wymianie obudowy
7. Przebudowa budynku stacji dmuchaw w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej elewacji,
wentylacji, wymianie instalacji elektrycznych, wymianie dmuchaw na nowe energooszczędne
8. Dostosowanie istniejących sieci międzyobiektowych do nowego układu technologicznego - rozbudowa systemu
rurociągów
9. Dostosowanie istniejącego układu zasilania i sterowania do nowego układu technologicznego.
10. Likwidacja istniejących stawów sedymentacyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia
umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji
projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich
badań i prób, powiadomienia właścicieli odpowiedniego uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót i ich zakończeniu
zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowej, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego,
zawiadomienia właściwego organu o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych.
Wykonawca na własny koszt musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą.
Jeżeli w SWZ, na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak
towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub
równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym
europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać
(udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy -
maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3222600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3295939,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3222600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SADEKO Mirosław Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 828-100-76-17

7.3.4) Miejscowość: Piotrów 5A

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3222600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.