eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa spirometru z modu³em oscylacji wymuszonych na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego.



Og³oszenie z dnia 2024-05-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa spirometru z modu³em oscylacji wymuszonych na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa spirometru z modu³em oscylacji wymuszonych na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb1ef438-18e0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00336586

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00253648/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Rejestratory ci¶nienia, Cystofiberoskop, Spirometr, Stanowisko badañ EEG.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms).
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w
przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz
uznaje go za wi±¿±cy.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z
polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy
wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na
Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e
dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e
potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu
email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz
pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu
pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki
organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ
Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania),
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L z 2016 r. 119, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP, adres: 00-416 Warszawa, ul.
Czerniakowska 231, tel. (22) 584-12-50.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/a danych przez Administratora mo¿na kontaktowaæ siê z wykorzystaniem
powy¿szych danych lub wyznaczonym inspektorem ochrony danych na adres e-mail inspektorOD@szpital-orlowskiego.pl.
3. Pani/a dane bêd± przetwarzane w celu usprawnienia kontaktu w sprawach dotycz±cych przedmiotowego postêpowania a w
przypadku wybrania oferty w celu sprawnego i skutecznego przeprowadzenia realizacji zamówienia.
Podanie danych jest dobrowolne i nie stanowi warunku udzia³u w postêpowaniu, ani realizacji umowy. Ich niepodanie mo¿e mieæ
wp³yw na opó¼nienie lub utrudnienie realizacji zamówienia przez podmiot, w którego imieniu Pan/i dzia³a.
4. Podstaw± przetwarzania Pani/a danych jest prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest zapewnienie sprawnej
realizacji zamówieñ i bie¿±cego kontaktu z kontrahentami (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Je¶li dane nie zosta³y przekazane przez Pana/i± bezpo¶rednio, zosta³y udostêpnione administratorowi przez podmiot w imieniu
którego Pan/i dzia³a. Administrator w takim wypadku otrzymuje dane w zakresie Pani/a imienia, nazwiska, stanowiska/funkcji, danych
kontaktowych.
Og³oszenie nr 2024/BZP 00317158/01 z dnia 2024-05-09
2024-05-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
6. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mog± byæ podmioty, które uprawnione s± do ich otrzymana na mocy przepisów prawa.
Ponadto Pani/a dane mog± byæ udostêpnione firmom zapewniaj±cym wsparcie informatyczne.
7. Pani/a dane osobowe bêd± przechowywane do czasu ustania umowy z podmiotem w imieniu którego Pan/i dzia³a. Dane zawarte
w dokumentacji przetargowej oraz tre¶ci dokumentów zwi±zanych z realizacj± umowy, bêd± przechowywane przez okres wymagany
przepisami Ustawy Pzp, a w przypadku dokumentów rozliczeniowych przez okres wymagany przepisami ustawy z dn. 29.09.1994 r.
o rachunkowo¶ci (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.)
8. Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do sowich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawienia). Przys³uguje Pani/u
tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono
jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku prawnego i
nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.
Przys³uguje Pani/u prawo wniesienie skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO
(uodo.gov.pl).
Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/8/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa spirometru z modu³em oscylacji wymuszonych na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego.
Szczegó³owe zestawienie asortymentu i opis wymagañ techniczno-u¿ytkowych znajduje siê w Za³±czniku nr 2 i 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem z³o¿enia.
3) O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli na dany pakiet wp³ynie wiêcej ni¿ jedna oferta.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Opis przedmiotu zamówienia - tabela parametrów technicznych - sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym
prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ,
2. Je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (tzw. „trzeciego”): O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania zgodnie z pkt 5-8 niniejszego Rozdzia³u. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo (w oryginale lub po¶wiadczonej notarialnie kopii)
nale¿y do³±czyæ do oferty.
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
1) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz.U. 2023 poz. 129);
2) potencja³ ekonomiczny, finansowy, techniczny i kadrowy Wykonawców w sumie musi spe³niaæ wymagane od Wykonawców warunki;
3) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
4) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.