eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Remont drogi Huta-Borownica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi Huta-Borownica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaklów 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a0394e8-08cd-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi Huta-Borownica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0394e8-08cd-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019856/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi Huta-Borownica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Remont drogi Huta- Borownica”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające remoncie nawierzchni drogi obejmujące:
1) w miejscach uszkodzeń konstrukcji drogi :
a) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
b) rozebranie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0/63 mm, gr 35 cm,
d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy,
e) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 5 cm grubości po zagęszczeniu,
2) w miejscach nierówności nawierzchni (koleiny)
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy
b) lokalne wyrównanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70
3) na całej powierzchni istniejącej drogi i mijankach
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy
b) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70, 5 cm gr. po zagęszczeniu,
4) Ponadto zamówienie obejmuje remont 5 przepustów usytuowanych w ciągu drogi leśnej. W ramach remontu przewidziane jest:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
b) rozebranie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego,
c) odkopanie części przelotowych przepustów
d) rozebranie części przelotowych przepustów,
e) wykonanie koryta pod warstwy ławy fundamentowej przepustów,
f) wykonanie ławy fundamentowej,
g) ułożenie nowych części przelotowych przepustów z rur PEHD o sztywności obwodowej min. sn8,
h) wykonanie obsypki i zasypki przepustu – grunt dowieziony ,
i) zakup i dowóz gruntu potrzebnego na podniesienie niwelety drogi leśnej w miejscu remontowanego przepustu,
j) wzmocnienie podłoża gruntowego georusztem o wytrzymałości 25x25 kN/m dwukierunkowo,
k) wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0/63mm,
l) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0/31,5 mm,
m) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy,
n) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70,
o) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70,
p) wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0/31,5 mm w obrębie remontowanych
q) przepustów,
r) wykonanie wlotu i wlotu i wylotu przepustu – ścianka czołowa przepustu wykonana na miejscu lub typowa prefabrykowana, w przypadku pierwszego przepustu wykonanie wylotu przepustu poprzez obrukowanie kamieniem nieregularnym.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących następujące czynności: w zakresie robót ziemnych – obsługa koparki, samochodu ciężarowego, wymienionych w pkt. 5 ust. 2 ppkt 4 lit b) tiret drugi i trzeci jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Na etapie postępowania weryfikacja zatrudnienia zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2495295,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2903724,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2495295,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2495295,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.