Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300940/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojemników od utylizacji odpadów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212068188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 29
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 632 64 59
1.5.8.) Numer faksu: 25 632 55 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw@mazowsze.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6c1defe-146d-4843-824f-16dc5fcd7d981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników od utylizacji odpadów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c1defe-146d-4843-824f-16dc5fcd7d98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Pojemniki do utylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW-AD.272.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 116416,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników od utylizacji odpadów: Pojemniki do utylizacji odpadów poj. 30 dm3 (kod odpadów 18.02.02 i 18.02.03): Ilość zamawiana (zakres podstawowy): 360 sztuk, Ilość zamawiana (prawo opcji): 45 sztuk; Pojemniki do utylizacji odpadów poj. 60 dm3 (kod odpadów 18.02.02 i 18.02.03): Ilość zamawiana (zakres podstawowy): 640 sztuk, Ilość zamawiana (prawo opcji): 2890 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151971,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151971,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151971,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ENTEMED Krzysztof Cibor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511135092
7.3.3) Ulica: Wspólna 66
7.3.4) Miejscowość: Sułkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ENTEMED KRZYSZTOF CIBOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151971,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont pomieszczenia garażowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 KM PSP w Siedlcach na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup (dostawa i montaż) sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego, ekranu z projektorem oraz sprzętu do audiodeskrypcji i pętli indukcyjnej (wraz z instruktażem/ szkoleniem)
- Dostawa płynu hydraulicznego o kodzie NATO H-544
- modernizacja pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach i dostosowanie ich pod Pracownię Endoskopową
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach
- Modernizacja windy w DS nr 4. Etap pierwszy - wykonanie dodatkowego wejścia do windy w Domu Studenta nr 4, na poziomie - 2,80 m od strony wschodniej budynku.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją związanych z realizacją zadania pn.: "Rewitalizacja parku przy Dworze Czeczów", dla ZZM w Krakowie.
- Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki metali i tworzyw sztucznych o pojemności 240 l w ramach zadania "Rozbudowa systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Brusy"
- Zakup oraz sukcesywne dostawy środków czystości dla Komend Miejskich i Powiatowych Policji garnizonu podkarpackiego
- Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Poznaniu
- "Zakup i dostawa mebli, wyposażenia meblowego wraz z montażem do budynku Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.