eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/211423/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1f5cc7-abcd-4cef-abfc-b95fcfd4b29f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.39 Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.33.2025.IWM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12107,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań.
1) Wykonawca dostarczy sprzęt do wyposażenia studia nagrań zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ we wskazanych poniżej ilościach:
a) Ekran poglądowy – 2 szt.;
b) Rekorder wideo wraz z klatką operatorską i dyskiem – 1 szt.;
c) Ramię przegubowe – 2 szt.;
d) Kabel HDMI 1 – 2 szt.;
e) Kabel HDMI 2 – 5 szt. (1 sztuka to kabel o długości 5 m);
f) Kabel HDMI 3 – 2 szt. (1 sztuka to kabel o długości 10 m);
g) Konwerter/przełącznik HDMI – 1 szt.;
h) Lampa LED 1 z softboxem – 1 szt.;
i) Lampa LED 2 – 2 szt.;
j) Statyw studyjny – 1 szt.;
k) Karta pamięci microSDXC -1 szt.;
l) Dysk przenośny – 1 szt.;
m) Słuchawki nauszne studyjne – 1 szt..
2) Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty. W przypadku, gdy z kart gwarancyjnych wynikają korzystniejsze warunki gwarancji niż przewidziane powyżej, będą one miały zastosowanie;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny kosz na adres: Lublin, ul. Karłowicza 4, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00 w dni robocze, oraz do jego rozładunku rozumianego jako wyładowanie ze środka transportu na terenie siedziby Zamawiającego, a następnie wniesienia towaru do wyznaczonego miejsca.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, oraz w Załączniku nr 3 do SWZ - Istotnych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

30234600-4 - Pamięć flash

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

32342100-3 - Słuchawki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11810,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16334,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11810,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOTIVI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213134862

7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 2, lokal U8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11810,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.