Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268425/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/211423/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1f5cc7-abcd-4cef-abfc-b95fcfd4b29f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.39 Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.33.2025.IWM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12107,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań.
1) Wykonawca dostarczy sprzęt do wyposażenia studia nagrań zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ we wskazanych poniżej ilościach:
a) Ekran poglądowy – 2 szt.;
b) Rekorder wideo wraz z klatką operatorską i dyskiem – 1 szt.;
c) Ramię przegubowe – 2 szt.;
d) Kabel HDMI 1 – 2 szt.;
e) Kabel HDMI 2 – 5 szt. (1 sztuka to kabel o długości 5 m);
f) Kabel HDMI 3 – 2 szt. (1 sztuka to kabel o długości 10 m);
g) Konwerter/przełącznik HDMI – 1 szt.;
h) Lampa LED 1 z softboxem – 1 szt.;
i) Lampa LED 2 – 2 szt.;
j) Statyw studyjny – 1 szt.;
k) Karta pamięci microSDXC -1 szt.;
l) Dysk przenośny – 1 szt.;
m) Słuchawki nauszne studyjne – 1 szt..
2) Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty. W przypadku, gdy z kart gwarancyjnych wynikają korzystniejsze warunki gwarancji niż przewidziane powyżej, będą one miały zastosowanie;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny kosz na adres: Lublin, ul. Karłowicza 4, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00 w dni robocze, oraz do jego rozładunku rozumianego jako wyładowanie ze środka transportu na terenie siedziby Zamawiającego, a następnie wniesienia towaru do wyznaczonego miejsca.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, oraz w Załączniku nr 3 do SWZ - Istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
30234600-4 - Pamięć flash
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32342100-3 - Słuchawki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11810,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16334,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11810,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOTIVI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213134862
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 2, lokal U8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11810,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie (3 części).
- ZZP.260.1.41.2025 - Zakup paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. (III postępowanie).
- Zakup pakietu usług wsparcia technicznego oferowanego przez producenta urządzeń Fortiweb firmę Fortinet na 12 miesięcy
- Dostawa testów wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania lekowrażliwości dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn.: "Urząd bez barier - poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Przedecz dla osób ze szczególnymi potrzebami"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim
więcej: Pamięć flash »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





