Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302541/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzo.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f852cef1-5741-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005808/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa odzieży roboczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302541/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZO/35/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej w ilości i asortymencie określonym poniżej:
L.p. Asortyment j.m.
Ilość
1. Ubranie robocze ocieplane czerwone (spodnie + kurtka) 100 kpl.
2. Ubranie robocze ocieplane niebieskie (spodnie +kurtka) 100 kpl.
3. Ubranie robocze ocieplane szare (spodnie + kurtka) 50 kpl.
4. Ubranie robocze ocieplane czarne (spodnie + kurtka) 20 kpl.
5. Ubranie robocze letnie czerwone (spodnie + kurtka) 150 szt.
6. Ubranie robocze letnie niebieskie (spodnie +kurtka) 150 szt.
7. Ubranie robocze letnie szare (spodnie + kurtka) 50 szt.
8. Ubranie robocze letnie czarne (spodnie + kurtka) 50 szt.
9. Bluza dresowa 300 szt.
10. Koszulka polo 200 szt.
11. Koszulka t-shirt 200 szt.
12. Koszulka dł. rękaw 200 szt.
13. Podkoszulka dł. rękaw 200 szt.
14. Kalesony 150 szt.
15. Getry 150 szt.
16. Czapka zimowa 200 szt.
17. Czapka letnia 200 szt.
18. Bezrękawnik 200 szt.
19. Ręcznik bawełniany 70 x 140 cm 300 szt.
20. Fartuch roboczy dla serwisu sprzątającego 10 szt.
21. Płaszcz p. deszczowy 200 szt.
22. Ubranie wodoszczelne dla myjkowego 4 kpl.
23. skarpety 400 par
2. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w celu zapoznania się ze wzorami ubrań określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w formularzu oferty informacji o odbyciu wizji lokalnej. Wzory ubrań, jakich Zamawiający będzie wymagał stanowi zał. nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309293,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309293,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309293,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Anjar Jarosław Gogół
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291016220
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309293,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa mebli i urządzeń medycznych na potrzeby MSCZ
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
- Obsługa techniczna instalacji uzdatniania wody, węzła cieplnego oraz instalacji wentylacji nowo powstałej pływalni SMS w Pruszkowie (...) wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby MSCZ
- Dostawa gazów medycznych
- Montaż dźwigu osobowego oraz przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Zespołu Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie w ramach zadania inwestycyjnego dot. "likwidacji barier architektonicznych".
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny oraz odzieży dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
- BZP.261.9.2024 Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego oraz odzieży wizytowej dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawy odzieży roboczej - ZP-13/24
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy"
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz umundurowania dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w 2024 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.