eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Wykonanie zbiorników retencyjnych w ramach projektu pod nazwą : "Z zapałem przeciw zmianom klimatu - zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice"- z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zbiorników retencyjnych w ramach projektu pod nazwą : „Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”- z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32214-71-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zbiorników retencyjnych w ramach projektu pod nazwą : „Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”- z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccdeb2c9-d6a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie zbiorników retencyjnych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Cz-Dz w ramach projektu "Z zapałem przeciw zmianom klimatu- zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Cz-Dz" - rob. bud.

1.1.7 Wykonanie zbiornika retencyjnego w zlewni ul. Weneckiej i Piasta w Cz-Dz w ramach projektu "Z zapałem przeciw zmianom klimatu- zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Cz-Dz" – roboty budowlane

1.1.8 Wykonanie zbiornika retencyjnego między ul. Zamkową a ul. M. Kopernika w Cz-Dz w ramach projektu "Z zapałem przeciw zmianom klimatu- zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Cz-Dz" – roboty bud.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”oraz z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9463768,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 Wykonanie zbiorników retencyjnych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach
Zadanie obejmuje wykonanie 4 suchych zbiorników retencyjnych w zlewni rowu do ul. Wodnej
w Czechowicach-Dziedzicach wraz z rowami:
- zbiornik nr 1 (o pojemności ok. 4 050 m³), rów przy zbiorniku, rów poniżej zbiornika
- zbiornik nr 2 (o pojemności ok. 700 m³), rów przy zbiorniku
- zbiornik nr 3 (o pojemności ok. 16 000 m³), rów przy zbiorniku
- zbiornik nr 4 (o pojemności ok. 1 900 m³), doki wlotowe, przelew burzowy, wylot instalacji spustowej
Dna zbiorników zostaną umocnione płytami ażurowymi typu „duża krata”, umożliwiającymi infiltrację wód do gruntu. Zbiorniki będą zatrzymywać i przetrzymywać wodę powierzchniową, poprawiając warunki glebowe poprzez uzupełnienie zasobu wód gruntowych w bezpośrednim sąsiedztwie, zwiększając zdolność retencyjną obszarów przyległych.
Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Projekt urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej (zlewnia rowu R-D)”
Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne zezwolenia i decyzje administracyjne pozwalające na użytkowanie obiektu/ obiektów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych zgodnie z jego/ich przeznaczeniem.

Zakres prac objęty dofinasowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ujęto w przedmiarze:
Element 1: Koszty ogólne i roboty przygotowawcze dla całego zadania
Element 5: Zbiornik nr 4, doki wlotowe, przelew burzowy, wylot instalacji spustowej

Zakres prac objęty dofinasowaniem z Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Element 2: Zbiornik nr 1, rów przy zbiorniku, rów poniżej zbiornika
Element 3: Zbiornik nr 2, rów przy zbiorniku
Element 4: Zbiornik nr 3, rów przy zbiorniku

Zakres prac objętych dokumentacją projektową a niewchodzący w przedmiot zamówienia:
Element 6: Kanał ulgi rowu R-D.2


Element 7: Przepompownia wód deszczowych, rurociąg tłoczny, wylot do rzeki, instalacja spustowa, kanał
ulgi rowu R-D.2 / rów w rejonie pompowni
Element 8: Kanał ulgi rowu R-D.3
Dotyczy zadania nr 1, 2 i 3
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.

INNE UWARUNKOWANIA DOTYCZA ZADANIA NR 1, 2 i 3:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi
i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych
w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 9a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 9b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 9c do SWZ dla zad nr 3

- przedmiar robót - załącznik nr 10a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3

- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3

- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 12a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3

które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Zadania dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”
oraz
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/5344/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.5.) Wartość części: 8369182,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 Wykonanie zbiornika retencyjnego w zlewni ul. Weneckiej i Piasta w Czechowicach- Dziedzicach

Zadanie obejmuje budowę suchego zbiornika retencyjnego o pojemności ok. 1780 m³ w zlewni ulic Weneckiej i Piasta w Czechowicach-Dziedzicach.
Skarpy zbiornika umocnione zostaną za pomocą kołkowanej geosiatki przestrzennej z wypełnieniem ziemią i obsianiem trawą. Takie rozwiązanie pozwoli na infiltrację wód do gruntu. Zbiornik będzie zatrzymywać, przetrzymywać wodę powierzchniową, poprawiając warunki glebowe poprzez uzupełnienie zasobu wód gruntowych w bezpośrednim sąsiedztwie, zwiększając zdolność retencyjną obszarów przyległych.
Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Wykonanie urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni ulic Weneckiej i Piasta”
Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne zezwolenia i decyzje administracyjne pozwalające na użytkowanie obiektu/ obiektów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych zgodnie z jego/ich przeznaczeniem.

Zakres prac objęty dofinasowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ujęto w przedmiarze:
Element 1.1: Prace przygotowawcze
Element 1.4 :Zbiornik pompowy
Element 1.5: Umocnienie skarpy wału w części odwodnej w miejscu odprowadzania wody z węży tłocznych
Element 1.6 Ogrodzenie zbiornika pompowego
Element 1.7: Dojazd do zbiornika pompowego z placem manewrowym
Element 2: Przekładka sieci kanalizacji sanitarnej

Zakres prac objęty dofinasowaniem z Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Element 1.2: Suchy zbiornik przeciwpowodziowy
Element 1.3: Przebudowa koryta rowu i zarurowania w grobli
Dotyczy zadania nr 1, 2 i 3
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.

INNE UWARUNKOWANIA DOTYCZA ZADANIA NR 1, 2 i 3:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi
i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych
w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 9a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 9b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 9c do SWZ dla zad nr 3

- przedmiar robót - załącznik nr 10a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3

- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3

- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 12a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3

które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Zadania dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”
oraz
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/5344/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 598324,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 Wykonanie zbiornika retencyjnego między ul. Zamkową a ul. Mikołaja Kopernika w
Czechowicach-Dziedzicach

Zadanie obejmuje budowę suchego zbiornika retencyjnego o pojemności ok. 14 820 m³ między ul. Zamkową
a ul. Kopernika w Czechowicach-Dziedzicach.
Zbiornik powstanie na terenie dwóch byłych stawów hodowlanych. Zastosowanie w ramach prac materiałów przepuszczalnych pozwoli na infiltrację wód do gruntu. Zbiornik będzie zatrzymywać, przetrzymywać wodę powierzchniową, poprawiając warunki glebowe poprzez uzupełnienie zasobu wód gruntowych w bezpośrednim sąsiedztwie, zwiększając zdolność retencyjną obszarów przyległych.
Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie projektu pn.” Projekt urządzeń przeciwpowodziowych na ciekach w zlewni Potoku Czechowickiego i w rejonie ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach” w zakresie wykonania Zbiornika przeciwpowodziowego pomiędzy ul. Zamkową a ul. Kopernika.

Zakres prac objęty dofinasowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ujęto w przedmiarze:
Element 7: Ubezpieczenie skarp zbiornika



Zakres prac objęty dofinasowaniem z Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Element 1: Zbiornik między ul. Zamkową a ul. Mikołaja Kopernika – roboty ziemne
Element 2: Wykonanie ścianki czołowej w KM 0+252 i ubezpieczenie rowu poniżej przepustu w ul. Zamkowej
na długości 35 m w km 0+252 – 0+287
Element 3: Remont grobli między zbiornikami
Element 4: Remont stojaka mnicha
Element 5: Wykonanie stojaka żelbetowego
Element 6: Ubezpieczenie rowu na odcinku wlotowym do mnicha na długości L=5,0 m
Element 8: Wykonanie rowu dennego, zbiornik nr 1 w km 0+287 – 0+391 (L=104m), zbiornik nr 2 w km 0+423
– 0+545 (L=122 m)
Z dokumentacji projektowej pn. „Projekt urządzeń przeciwpowodziowych na ciekach w zlewni Potoku Czechowickiego i w rejonie ulicy Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach” dołączonej do postepowania, przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres prac dotyczący „Obiektu nr 2 Zamkowa – M. Kopernika”.

Dotyczy zadania nr 1, 2 i 3
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.

INNE UWARUNKOWANIA DOTYCZA ZADANIA NR 1, 2 i 3:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi
i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych
w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 9a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 9b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 9c do SWZ dla zad nr 3

- przedmiar robót - załącznik nr 10a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3

- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3

- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 12a do SWZ dla zad 1;
- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;
- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3

które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Zadania dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”
oraz
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/5344/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 496261,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7775163,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7775163,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Melioracje Wodne Kachel Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420404894

7.3.3) Ulica: Szczygłów 5b

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7775163,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459664,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517329,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459664,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Melioracje Wodne Kachel Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420404894

7.3.3) Ulica: Szczygłów 5b

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459664,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444715,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588164,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444715,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Melioracje Wodne Kachel Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420404894

7.3.3) Ulica: Szczygłów 5b

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444715,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla zadania 1
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 31 styczeń 2024 r. (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy).
Dla zadania 2
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 31 styczeń 2024 r. (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy).
Dla zadania 3
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 30 listopad 2022 r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.