Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00286504/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea4b0bd3-f58b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031480/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi prania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa prania.
Wykonanie kompleksowego świadczenia usług pralniczych w zakładzie posiadającym pełną barierę higieniczną, dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, maksymalna ilość prania w okresie 12 miesięcy wynosi: 180 000,00 kg.
Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności:
1) Pranie wodne i dezynfekcję,
2) Płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w przypadku kocy, firan i zasłon,
3) Suszenie, prasowanie w tym spodni personelu medycznego na kantkę, i składanie na prawą stronę,
4) Maglowanie fartuchów operacyjnych,
5) Dezynfekcja chemiczno – termiczna w procesie prania lub sama dezynfekcja poduszek, kocy i kołder.
6) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, napy, przyszyć guziki, itp. ponosząc koszty potrzebnych (użytych materiałów)
7) Wykonać segregację pościeli na poszczególne asortymenty i oddziały,
8) Wykonać pakowanie czystej bielizny w podwójne opakowanie: wewnętrzne – zgrzewka foliowa, zewnętrzne – worek foliowy lub worek płócienny, (wyłączenie: materace i poduszki w worku foliowym).
9) Odbiór brudnej i dostawa czystej pościeli i innego asortymentu przeznaczonego do prania co 24 godziny od poniedziałku do soboty w godzinach: pościel czysta dostawa w godzinach: 7.00 – 8.00 pościel brudna odbiór w godzinach: 9.00 – 10.00 (możliwość zmiany godzin po wcześniejszym uzgodnieniu) środkami transportu Wykonawcy, na jego koszt z zachowaniem zasad higieny, (z wyłączeniem kocy, poduszek, materacy z terminem zwrotu do 48 godz.) ze Szpitala Specjalistycznego w Jaśle ul. Lwowska 22, Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego i WZW, Oddziału Dermatologicznego oraz Prosektorium.
Przewóz bielizny czystej i brudnej musi być ściśle wyizolowany i trwale oznakowany:
1) dwoma różnymi samochodami przeznaczonych do transportu bielizny czystej i brudnej,
2) lub w samochodzie z wydzielonymi oznakowanymi komorami, szczelnie odizolowanymi od siebie.
Przestrzeń bagażowa samochodu musi być szczelna, wykonana z gładkich nie nasiąkliwych materiałów łatwych do dezynfekcji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do protokołów dezynfekcji samochodów.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy w rozumieniu art. 7 pkt 27 Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w ramach wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia: czynności: transportu bielizny (w tym także załadunek, rozładunek), prania, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasowania, odplamiania, czyszczenia chemicznego, składania, segregacji i pakowania bielizny oraz czynności szwalniczo – krawieckich.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, na zasadach określonych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 876744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLYQ Anna Twaróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371032587
7.3.3) Ulica: ul. Łososińska 32A
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ DLA POTRZEB ZAKŁADU KARNEGO W JAŚLE
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Warzycach
- Opracowanie dokumentacji projektowej kompleksu sportowego, obejmującego zadaszoną trybunę, budynki zaplecza szatniowego i biur wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH, MIĘSA DROBIOWEGO I WYROBÓW DROBIOWYCH, KONSERW MIĘSNYCH, RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWYCH
- "Termomodernizacja budynku komunalnego na działce nr ewid. 1581 w Osobnicy"
- ,,Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Ożennej "
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej"
- świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Aresztu Śledczego w Krakowie
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2025 r.
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Usługi pralnicze dla Centrali NIK
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.