eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Zakup pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520237478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 2

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748151855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zpuk-zabkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuk-zabkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f1a2958-1bde-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1a2958-1bde-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00292968/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę jednego, sprawnego technicznie pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarka) zgodnie z poniższymi parametrami:

− Przebieg nie większy niż 235000 km
− Podwozie (nie starsze niż 2011 rok produkcji)
− Pojazd bezwypadkowy
− DMC 18 ton
− Dopuszczalna ładowność nie większa niż 5000 kg
− Podwozie po renowacji , odnowiona powłoka lakiernicza
− Długość pojazdu nie większa niż 8 m
− Układ jezdny:
− Dwie osie
− Rozstaw osi skrajnych nie większy niż 4,1 m
− Pierwsza oś z zawieszeniem pneumatycznym
− Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze
− Regulowane zawieszenie
− Zawieszenie pojazdu bez luzów-gotowy do długotrwałej eksploatacji
− Układ kierowniczy:
− Układ kierowniczy bez luzów, wszystkie uszkodzone elementy wymienione
− Kierownica po lewej stronie z regulacją
− Wspomaganie układu kierowniczego
− Silnik:
− Wysokoprężny
− Norma emisji spalin minimum Euro 5
− system AdBlue
− Moc silnika minimum 195 KW
− Wymieniony olej silnikowy wraz z kompletem filtrów
− Brak wycieków płynów eksploatacyjnych
− Układ wydechowy:
− Wydech skierowany do góry
− Układ emisji spalin sprawny
− Układ Elektryczny/elektroniczny:
− Brak błędów ECU - WE WSZYSTKICH JEDNOSTKACH STERUJĄCYCH
− Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne sprawne
− Kogut sygnałowy na górnej części zabudowy
− Układ przeniesienia napędu:
− Skrzynia biegów automatyczna
− Blokada mechanizmu różnicowego
− Układ napędowy 4x2
− Układ napędowy po przeglądzie, wszystkie elementy sprawne
− Brak wycieków płynów eksploatacyjnych
− Układ hamulcowy:
− Układ hamulcowy po przeglądzie wszystkie uszkodzone elementy wymienione
− Układ ABS
− Hamulec górski
− Kabina:
− 3 osobowa
− Fotel kierowcy pneumatyczny
− Fotele z pasami bezpieczeństwa
− Centralny zamek sterowany pilotem (minimum 2 szt.)
− Szyberdach
− Instalacja radiowa
− Radioodtwarzacz
− Tachograf cyfrowy
− El. sterowane szyby
− El. sterowane lusterka
− Klimatyzacja
− Brak korozji, wykonane niezbędne prace blacharsko - lakiernicze
− Układ pneumatyczny:
− Układ pneumatyczny odnowiony - wszystkie uszkodzone elementy wymienione
− Wyposażenie:
− Apteczka
− Lewarek
− Klucz do kół
− Gaśnica
− Trójkąt ostrzegawczy
− Dywaniki gumowe
− Układ Paliwowy:
− Zbiornik paliwa min 150 l
− Zabudowa śmieciarki:
− Pojemność zabudowy nie większa niż 15 m3
− Kamera cofania wraz z monitorem w kabinie pojazdu
− Odnowiona powłoka lakiernicza
− Zabudowa dwu komorowa
− Zabudowa dzielona na dużą komorę obsługująca pojemniki od 60 L do 1100 L i małą komorę obsługującą pojemniki od 60 L do 240 L
− Wrzut dzielony z możliwością opróżnia i załadunku dwóch komór osobno
− Zabudowa po renowacji
− Brak wycieków oleju hydraulicznego
− Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym
− Kształt zabudowy owalny
− Procentowy wybór stopnia zagęszczenia odpadów. Zagęszczanie odpadów przez zastosowanie płyty zgniatająco-zgarniającej
− Urządzenie załadowcze na dużej komorze z ramionami przystosowanymi do współpracy z pojemnikami o pojemności 1100l
− Urządzenie załadowcze na małej komorze z możliwością opróżniania pojemników automatycznie i ręcznie
− Opróżnianie pojemników na małej i dużej komorze poprzez joystick
− Akustyczny sygnał cofania
− Dwa składane stopnie
− Przyciski awaryjnego zatrzymania pracy zabudowy zlokalizowany na zewnątrz zabudowy 2 sztuki
− Drzwi kontrolne po prawej i lewej stronie zabudowy
− Możliwość podpięcia zewnętrznego systemu GPS z odczytami z czujników odwłoka i zasypu
− Światła robocze oświetlające tył zabudowy
− Światło ostrzegawcze pomarańczowe na tylnej części zabudowy
− Błotniki wykonane z tworzywa sztucznego wraz z chlapaczami i matami przeciwrozbryzgowymi.
− Inne parametry:
− Kabina i zabudowa w jednym kolorze

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Anna Kuchna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160278910

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 26

7.3.4) Miejscowość: Łąka Prudnicka

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.