Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001
1.5.8.) Numer faksu: 32 415 2001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatraciborski.pl/dps/zamowienia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9580f24e-5f2f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001721/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne: Przeprowadzone postępowanie na dostawę mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2022 r. zostało unieważnione ponieważ nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie powtórzono na okres I kwartału 2022 r. Również nie otrzymano żadnych ofert.
Wobec powyższego z uwagi na konieczność zabezpieczenia ciągłości dostaw mleka i produktów nabiałowych od stycznia 2022 r. zamawiający zdecydował udzielić zamówienia z wolnej ręki jedynej w obrębie 100 km mleczarni. Asortyment własny mleczarni stanowi 60 % asortymentu przedmiotu zamówienia i w ocenie zamawiającego ceny od bezpośredniego producenta powinny być niższe niż w hurtowniach nabiałowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c4eff15a-4606-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.252.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 797540,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73878,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2022 r. W asortymencie dostaw znajdują się: mleko pasteryzowane spożywcze 2% 12500 litrów, śmietanan30 % 370 kg, śmietana 12 % 160kg, ser żółty salami -30 kg, ser żółty gouda 20 kg, ser parzony domowy 100 kg, twaróg półtłusty 550 kg, masło extra 82 % tł. 1000 kg, ser topiony 85 kg, twarożek ziarnisty 420 kg, kefir 200 kg, jogurt naturalny 200 kg, jogurt owocowy 200 kg.
Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka w dni: wtorek, piątek z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane w godz. od 7:00 do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89415,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89415,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89415,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480002237
7.3.3) Ulica: Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89415,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO ZGRZEWARKI COMPODOCK NA OKRES 24 MIESIĘCY DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- "Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu".
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024 ( dostawa nabiału oraz mrożonek)
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi im. "Słonia nad Regą", ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów, w okresie 01.07.2024r. - 31.12.2024r.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.