Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253585/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie narzędzi walidacji i przeprowadzenie testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie narzędzi walidacji i przeprowadzenie testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3503bdfd-3bc0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253585/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/35/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197496,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie narzędzi walidacji dla wszystkich niżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz
z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3-4 zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu przedmiotu zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka (część) została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
● Część - Wiązka #1 składa się z zestawów efektów uczenia się:
○ Teoretyczne podstawy walidacji efektów uczenia się (zestaw uniwersalny)
○ Komunikowanie się w procesie walidacji efektów uczenia się (zestaw uniwersalny)
○ Rozwój zawodowy i działanie zgodne z zasadami (zestaw uniwersalny)
○ Etyka zawodowa praktyków walidacji (zestaw uniwersalny uzupełniający)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 65832,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie narzędzi walidacji dla wszystkich niżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz
z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3-4 zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu przedmiotu zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka (część) została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
● Część - Wiązka #2 składa się z zestawów efektów uczenia się:
○ Weryfikowanie efektów uczenia się (zestaw specyficzny dla asesora)
○ Prowadzenie doradztwa walidacyjnego (zestaw specyficzny dla doradcy)
○ Projektowanie narzędzi na potrzeby walidacji efektów uczenia się (zestaw uzupełniający)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 65832,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie narzędzi walidacji dla wszystkich niżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz
z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3-4 zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu przedmiotu zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka (część) została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
● Część - Wiązka #3 składa się z zestawów efektów uczenia się:
○ Organizowanie procesu walidacji efektów uczenia się dla kwalifikacji rynkowej (zestaw specyficzny dla koordynatora)
○ Projektowanie walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej (zestaw uzupełniający)
○ Zarządzanie procesem walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej (zestaw uzupełniający)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 65832,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacją VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123281299
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18 lok. 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123281299
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18 lok. 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert złożonych w danej części, na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w odniesieniu do części 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie dostępności gabinetów stomatologicznych i usług świadczonych na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
- PZP.3.2025 - Przeprowadzenie badania ilościowego (ankieta internetowa CAWI) dorosłych migrantów z Ukrainy mieszkających w Polsce.
- Organizacja,koordynacji i przeprowadzeniu badania jakościowego (indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz badania typu foresight z użyciem platformy IT) oraz sporządzenie i zaprezentowaniu wyników
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.