eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › Poprawa infrastruktury społecznej w Gminie Koneck



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej w Gminie Koneck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Koneck

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 23 02

1.5.8.) Numer faksu: 54 272 23 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury społecznej w Gminie Koneck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5c6254-fdee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa infrastruktury społecznej w Gminie Koneck

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244506/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Dostosowanie infrastruktury aktywizacji społecznej dla potrzeb osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez modernizację i adaptację wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w Kruszynku oraz zagospodarowaniem terenu” – przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie i adaptacji budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu poprzemysłowego na świetlicę wiejską, budowę naziemnego zbiornika na gaz propan - butan oraz zagospodarowanie terenu, na którym powstaną min. parking, stojaki rowerowe, nowoczesny plac zabaw. Realizacja przedsięwzięcia pozwoli na przeciwdziałanie marginalizacji obszaru problemowego, na którym nasilają się procesy degradacji społecznej, przestrzenno – funkcjonalnej, gospodarczej i środowiskowej.
2. „Wykonanie parkingu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budowę toalety publicznej oraz przebudowę drogi gminnej” – celem zamierzenia jest atrakcyjne i funkcjonalne zagospodarowanie pustej przestrzeni usytuowanej w centrum miejscowości Koneck, poprzez budowę parkingu na 18 miejsc postojowych oraz 2 dla osób niepełnosprawnych połączonego
z toaletą publiczną, nasadzeniami roślin, nowoczesnym oświetleniem, małą architekturą (stojaki na rowery, ławki, kosze) w bliskim sąsiedztwie z obiektami użyteczności publicznej (bank, dom kultury, kościół, sklepy). Inicjatywa budowy parkingu oraz toalety publicznej, to odpowiedź na potrzeby społeczności gminy i spełnienie ich oczekiwań.
3. „Adaptację i wyposażenie sali na multimedialną pracownię językową wraz
z zagospodarowaniem i utwardzeniem terenu przy szkole w Konecku” – działanie polegać będzie na zagospodarowaniu i utwardzeniu części dziedzińca szkolnego, na którym planuje się odwodnienie i utwardzenie gruntu, stojaki na rowery, ławki, kosze oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, a także na wyposażeniu jednej z sal na nowoczesną pracownię multimedialną, która służyć będzie organizacji zajęć językowych dla dzieci i młodzieży oraz organizacji szkoleń z zakresu obsługi komputera. Planuje się remont sali oraz zakup komputerów, słuchawek, stolików, krzeseł, biurka. Wdrożenie nowoczesnych technologii pozwoli nie tylko na lepsze wykorzystanie programów multimedialnych, materiałów dydaktycznych i internetu, ale przede wszystkim na rozwijanie kompetencji społecznych i zawodowych dzieci, młodzieży i dorosłych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4744700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4744700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4744700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DAWBUD Adam Iwański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881031558

7.3.3) Ulica: Barska 12a

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa urządzeń oraz nawierzchni na plac zabaw, wykonanie robót elektrycznych, wykonanie robót instalacyjnych, dostawa urządzeń do pracowni językowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4744700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.