Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie urządzeń kserograficznych w UMWM z możliwością dzierżawy urządzeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie urządzeń kserograficznych w UMWM z możliwością dzierżawy urządzeń.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a14ca90-540a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie urządzeń kserograficznych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego z możliwością dzierżawy urządzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG-XII.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197389,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do:
− konserwacji urządzeń bez konieczności wzywania Wykonawcy przez Zamawiającego,
− do usuwania awarii na wezwanie Zamawiającego,
− wymiany części eksploatacyjnych (w tym np. bębna wraz z elementami czyszczącymi, developera, elementów eksploatacyjnych zespołu transferu, ładowania bębna oraz separacji, elementów eksploatacyjnych zespołu utrwalania, rolek poboru papieru),
− diagnostyki i regulacji elektroniki kserokopiarki,
− czyszczenia zespołu optycznego (szyby, lustra, skanera, szyby przejścia – halogen),
− czyszczenia toru transportu papieru (rolki poboru papieru, rolki rejestracji, pasy transportu),
− czyszczenia układu wentylacji (filtry i wentylatory),
− czyszczenia zespołu wywołującego (zespół bębna, bęben, kanał zużytego tonera, ładowanie bębna, zespół developera, zespół transfer/separacja),
− czyszczenia zespołu grzejnego (rolka grzejna, rolka dociskowa, termistory, bezpieczniki, prowadzenie papieru w zespole grzejnym, odrywacze),
− czyszczenia zespołu lasera,
− czyszczenia ogólnego maszyny,
− wymiany koniecznych do w/w czynności materiałów oraz tonerów kompatybilnych
z urządzeniami Zamawiającego, w tym min. 3 szt. tonerów dodatkowych (zapasowych) odpowiednich dla każdego rodzaju urządzenia kserokopiującego,
− aktualizacji oprogramowania (jeśli jest wymagana przez producenta),
− konfiguracji oprogramowania (np. zakładanie i likwidowanie hasła, resetowanie twardego dysku itp.), niezbędnej do dalszej eksploatacji urządzenia,
wymiany części niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naprawianego urządzenia niebędące częściami eksploatacyjnymi: bramka prowadzenia papieru
w zespole duplex, sprzęgło kserokopiarki, uchwyt (rączka) podajnika tonera, kaseta magazynowania papieru, sprężyna podnoszenia papieru w kasecie, winda podnoszenia papieru, pas poboru papieru, pad separatora kasety, zapadka bramki dolnej, termistory – właściwych dla danego modelu urządzenia.
2. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest również do dzierżawy maksymalnie 40 urządzeń kserograficznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzorze umowy, załączniku nr 1C do swz.
4. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copy Office sp. z o.o., ul. Stachiewicza 39, 31-328 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452196147
7.3.3) Ulica: ul. Stachiewicza 39
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-328
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 165.2025 Wyłonienie Wykonawcy realizacji 75 filmów informacyjnych pokazujących kilka wykładów na kierunkach objętych projektem "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki".
- Dostawa i montaż krzeseł oraz biurek elektrycznych dla Oddziału ZUS w Krakowie
- 170.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi badania opinii społecznej online na potrzeby Instytutu Psychologii UJ w ramach projektu flagowego "Behavior in Crisis Lab".
- Kompleksowe ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia INiG- PIB, z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.