eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 22.24 Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
22.24 Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc5c4eba-e775-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

22.24 Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5c4eba-e775-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.22.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266020,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 - Kompresy jałowe z nitką rtg, tupfery, chusty brzuszne o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym
Przedmiotem zamówienia w Grupie 1 jest sprzedaż i dostawa kompresów jałowych z nitką rtg, tupferów, chust brzusznych o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym, w tym:
L.p. Asortyment J.m. Ilość
1 Kompres z gazy baweł. jał. z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zast. inwazyjnym na bloku operac., pakowane po 10 szt. op 4100
2 Kompres z gazy baweł. jał. z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zast. inwazyjnym na bloku operac., pakowane po 20 szt. op 4200
3 Kompres z gazy baweł. jał. z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zast. inwazyjnym na bloku operac., pakowane po 40 szt. op 2200
4 Tupfer jał. twardy, typu fasolka bardzo duża, gaza baweł. 24n + nitka z kontrastem Rtg, oba końce zawinięte do środka, opakowanie podwójne typu papierowe pudełko z przegrodami na tupfery umieszczone w opakowaniu typu blister (papier- folia), po 10 sztuk , rozmiar min. 12 cm x 12 cm op 2600
5 Tupfer jał. twardy, typu fasolka średnia, gaza baweł. 24n + nitka z kontrastem Rtg, oba końce zawinięte do środka, opakowanie podwójne typu papierowe pudełko z przegrodami na tupfery umieszczone w opakowaniu typu blister (papier- folia), po 10 sztuk , rozmiar min. 8 cm x 8 cm op 20
6 Serwety (chusty brzuszne) jałowe gazowe, operacyjne z tasiemką, min. 20 -nitek, z nitką radiacyjną, 4-warstwowe, rozmiar 45cm x 45cm (+/- 2cm)
6a pakowane po 5 sztuk op 2500
6b pakowane po 2 sztuki op 1000
7 Serwety (chusty brzuszne) jałowe operacyjne gazowe z tasiemką i znacznikiem rtg , 45cm x 45cm, 20 nitek, 6 warstw
7a pakowane po 5 sztuk op 1500
7b pakowane po 2 sztuki op 1000
Asortyment Grupy 1 powinien posiadać minimum jedną etykietę samoprzylepną zawierającą co najmniej dane: nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta. Powyższy asortyment zgodny z klasą 2A reg.7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141114-2 - Gaza medyczna

33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 132343,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących
Przedmiotem zamówienia w Grupie 2 jest sprzedaż i dostawa opatrunków specjalistycznych do leczenia odleżyn i ran trudnogojących, w tym:
L.p. Asortyment J.m. Ilość
1 Hydrokoloidowy żel do leczenia ran głębokich z martwicą suchą lub rozpływną, pobudza w ranie autolizę i aktywność makrofagów, tubka 15 g szt 520
2 Opatrunek półprzezroczysty, elastyczny, zbudowany z 3 hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej, stosowany na wszyskich etapach gojenia rany, posiada sygnalizator zmiany opatrunku, do stosowania na piętę, 18,5 x 19,5 cm szt 100
3 Opatrunek półprzezroczysty, elastyczny, zbudowany z 3 hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej, stosowany na wszyskich etapach gojenia rany, posiada sygnalizator zmiany opatrunku, do stosowania na kość krzyżową, 20 x 22,5 cm szt 100
4 Opatrunek w technologii hydrofiber i technologii Ag plus, z dodatkiem srebra , niszczący biofilm, wzmocniony przeszyciami warstw, bardzo duża odporność na rozerwanie, pochłania dużą ilość płynów i bakterii z rany tworząc koherentny żel, który ściśle dopasowuje się do powierzchni rany i eliminuje martwe przestrzenie, autolitycznie oczyszcza ranę, 10cm x 10cm szt 1200
5 Opatrunek hydrofiber ze srebrem w postaci miękkiej, sterylnej taśmy (tamponada) do zaopatrywania ran głębokich 2cm x 45cm szt 130
6 Opatrunek ze srebrem jonowym przylepny piankowy w technologii hydrofiber, zewnętrzna błona poliuretanowa wodoodporna, wielowarstwowa część chłonna z pianki poliuretanowej i włókniny, z delikatnym przylepnym obramowaniem, na rany z infekcją o dużym lub umiarkowanym wysięku, do stosowania jako opatrunek pierwotny lub wtórny, można docinać do wielkości i kształtu rany, maksymalny czas pozostawania na ranie do 7 dni, 12,5 cm x 12,5 cm szt 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 47869,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3 - Opatrunek z kieszenią na cewnik
Przedmiotem zamówienia w Grupie 3 jest sprzedaż i dostawa opatrunków z kieszenią na cewnik, w tym:
Opatrunek jałowy, przylepny z kieszenią ochronną na cewnik, wielkość 16 x 6 cm, op. 60 sztuk szt 6000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 21298,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 4 - Roztwór ponadtlenkowy do płukania i leczenia ran ostrych i przewlekłych w postaci płynu i żelu, opatrunki hydrożelowe
Przedmiotem zamówienia w Grupie 4 jest sprzedaż i dostawa roztworu ponadtlenkowego do płukania i leczenia ran ostrych i przewlekłych w postaci płynu i żelu, opatrunków hydrożelowych, w tym:
L.p. Nazwa międzynarodowa J.m. Ilość
1 Wodny roztwór ponadtlenkowy o naturalnym pH o działaniu przeciw drobnoustrojowym i przeciwzapalnym zawierający w składzie 40 ppm kwasu podchlorawego i 40 ppm podchlorynu sodu , służący do płukania, odkażania i nawilżania ran ostrych, przewlekłych, o skuteczności potwierdzonej badaniami klinicznymi, wyrób medyczny
1a opakowanie ze spryskiwaczem 250 ml op 110
1b opakowanie 500 ml op 260
2 Hydrożel, roztwór ponadtlenkowy w formie płynnego żelu, o naturalnym pH o działaniu przeciw drobnoustrojowym i przeciwzapalnym zawierający w składzie kwas podchlorawy i podchloryn sodu w stężeniu 60 ppm, do płukania, odkażania i nawilżania ran ostrych, przewlekłych, wyrób medyczny, op. 120 g op 350
3 Opatrunek hydrożelowy jałowy, na wszystkie oparzenia termiczne. Chłodzi bezpośrednio po nałożeniu. Bezpieczny dla dzieci, niemowląt i osób starszych. Nie wykazuje reakcji alergicznych lub reakcji ze skórą . Nie przykleja się do ran i może być nakładany bezpośrednio na nią , konsystencja przejrzysta. Nie zawiera benzenu, bezpieczny dla oczu i śluzówek.
3a opatrunek 12cm x 12 cm szt 60
3b opatrunek 12cm x 24 cm szt 80
3c opatrunek 22cm x 28 cm szt 80
3d opatrunek 30 x 40 cm na twarz, anatomiczne wycięcia na oczy, nos, usta szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 37534,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 5 - Opatrunki specjalistyczne z miodem Manuka
Przedmiotem zamówienia w Grupie 5 jest sprzedaż i dostawa opatrunków specjalistycznych z miodem Manuka, w tym:
L.p. Nazwa międzynarodowa J.m. Ilość
1 Absorpcyjny, nieprzylegający opatrunek alginianowy nasączony miodem Manuka (minimum UMF® 12+). Miód oraz alginian w kontakcie z wilgocią przyjmują formę miękkiego żelu, który stwarza wilgotne środowisko i ułatwia utrzymywanie się miodu w zranionym miejscu, do ran głębokich, szczelinowych zakażonych, szczególnie na rany z martwicą rozpływną o nieprzyjemnym zapachu, do ran nowotworowych, owrzodzeń, rozmiar 10 x 10 cm .op 5 sztuk op 70
2 Opatrunek z czystym, bez dodatków, miodem Manuka, pobudza autolityczne oczyszczanie ran, hamuje wzrost bakteryjny, pobudza epitalizację, zapobiega maceracji brzegów rany, umożliwia przedostawanie się nadmiaru wysięku do opatrunku wtórnego, na każdy rodzaj rany szczególnie z martwicą suchą, rozpływną o nieprzyjemnym zapachem, owrzodzenia, odleżyny, roz.10 x 10 cm op.5 sztuk op 40
3 Specjalistyczny opatrunek z medycznym miodem Manuka, który posiada silne działania antybakteryjne, osmotyczne i wspomaga oczyszczanie się ran z tkanek martwiczych, niweluje nieprzyjemny zapach z rany i zapewnia odpowiedni poziom wilgotności co sprzyja szybszemu gojeniu , owrzodzenia podudzi, odleżyny, rany chirurgiczne, oparzenia, przeszczepy miejscowe, op. tuba 25 g op 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

4.5.5.) Wartość części: 21238,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 6- Preparat specjalistyczny do leczenia ran trudnogojących
Przedmiotem zamówienia w Grupie 6 jest sprzedaż i dostawa preparatów specjalistycznych do leczenia ran trudno gojących, w tym:
L.p. Nazwa międzynarodowa J.m. Ilość
1 Sterylny opatrunek specjalistyczny, żelujący. Wykonany z alkoholu poliwinylowego (PVA) w technologii Hydrolock lub równoważnej z siarczanem srebra. Działanie bójcze już po 30 min. do 7 dni. Do ran powierzchownych i głębokich z wysiękiem od średniego do dużego. Wykazujący wysoką absorbcję i retencję. Transferujący wysięk do opatrunku chłonnego. Wysoce elastyczny po zżelowaniu. Możliwość docinania. Zapobiega tworzeniu się biofilmu w ranie- badanie in vivo, rozmiar 2 x 45 cm szt. 20
2 Sterylny opatrunek specjalistyczny, żelujący. Wykonany z alkoholu poliwinylowego (PVA) w technologii Hydrolock lub równoważnej z siarczanem srebra. Działanie bójcze już po 30 min. do 7 dni. Do ran powierzchownych i głębokich z wysiękiem od średniego do dużego. Wykazujący wysoką absorbcję i retencję. Transferujący wysięk do opatrunku chłonnego. Wysoce elastyczny po zżelowaniu. Możliwość docinania. Zapobiega tworzeniu się biofilmu w ranie- badanie in vivo, rozmiar 10 x 10 cm szt. 25
3 Sterylny, 3- warstwowy opatrunek specjalistyczny. Paro i gazoprzepuszczalny. Opatrunek wykonany z pianki poliuretanowej,w zewnętrznej warstwie opatrunku- film poliuretanowy, w warstwie kontaktowej - silikon typu Safetac lub równoważny, rozmieszczony równomiernie na całej powierzchni opatrunku. Możliwość docinania do wybranego kształtu i rozmiaru. Możliwość łączenia z preparatami stosowanymi miejscowo. Do ran suchych lub z małym wysiękiem. Możliwość łączenia z kopresjoterapią, rozmiar 12,5 x 12,5 cm szt. 25
4 Sterylny, 3- warstwowy opatrunek specjalistyczny. Paro i gazoprzepuszczalny. Opatrunek wykonany z pianki poliuretanowej, w zewnętrznej warstwie opatrunku- film poliuretanowy ,w warstwie kontaktowej - silikon typu Safetac lub równoważny, rozmieszczony równomiernie na całej powierzchni opatrunku. Możliwość docinania do wybranego kształtu i rozmiaru. Do ran z wysiękiem małym do średniego. Możliwość łączenia z preparatami stosowanymi miejscowo oraz kopresjoterapią. Dedykowany na piętę lub łokieć. rozmiar 13 x 21 cm szt. 25
5 Opatrunek piankowy trójwarstwowy z siarczanem srebra, o działaniu antybakteryjnym, zmniejsza stopień zanieczyszczenia biologicznego rany, do ran i oparzeń z małym i średnim wysiękiem, do leczenia owrzodzeń kończyn dolnych i stóp, odleżyn oraz oparzeń niepełnej grubości skóry, zawiera silikonową warstwę kontaktową Safetac, która zmniejsza ból podczas zmiany opatrunku, zawiera węgiel aktywowany, który niweluje przykre zapachy, rozmiar 12,5 x 12,5 cm szt. 200
6 Opatrunek piankowy trójwarstwowy z siarczanem srebra, o działaniu antybakteryjnym, zmniejsza stopień zanieczyszczenia biologicznego rany, do ran i oparzeń z małym i średnim wysiękiem, do leczenia owrzodzeń kończyn dolnych i stóp, odleżyn oraz oparzeń niepełnej grubości skóry, zawiera silikonową warstwę kontaktową Safetac, która zmniejsza ból podczas zmiany opatrunku, zawiera węgiel aktywowany, który niweluje przykre zapachy, rozmiar 17,5 x 17,5 cm op.a 5 szt. szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

4.5.5.) Wartość części: 5735,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153559,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153559,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153559,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471042226

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153559,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49195,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49195,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49195,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ConvaTec Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141437294

7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49195,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21967,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21967,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21967,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B.Care Medical Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526271536

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-085

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21967,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37486,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37486,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37486,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363852064

7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37486,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21517,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21517,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21517,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363852064

7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21517,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6194,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6194,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6194,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050832291

7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-042

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6194,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-25 do 2025-04-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.